- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری باعث ناامیدی دشمنان می‌شود

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: هدف امام خمینی(ره) قیام مستضعفین عالم بر علیه مستکبرین و تشکیل جبهه واحد بر علیه زورگویان و زمینه سازی برای ظهور است.

وی اظهار داشت: هر موفقیتی در انقلاب به دست بیاوریم یک قدم به فرج و ظهور نزدیک می شویم و همه پیروزیهای انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز نیز جز این قدم‌ها بوده است.

امام جمعه نهاوند افزود: ایران اسلامی به عنوان قدرت در منطقه نقش دارد و همه فتنه‌ها مانند سال ۷۸ و ۸۸ و حوادث مختلف را پشت سر گذاشته و امیدوار به نصرت الهی است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: راه امام و شهدا حضور در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات و مقاومت در برابر دشمنان است و در طول این چند دهه ملت قهرمان ایران در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده و موفق بوده است.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: رای مردم بسیار مهم است و به طور میانگین در کشور هر سال یک انتخابات برگزار شده است و این یعنی اهمیت حضور و رای مردم ولی دشمنان این را نمی خواهند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به دیدار رهبر معظم انقلاب با ناوگروه قهرمان ارتش اشاره کرد و بیان کرد: این اقدام قدرت ایران اسلامی را نشان داد و چندین هزار کیلومتر دور دنیا توسط فرزندان این کشور طی شد و کاری بی‌نظیر بود.

وی اظهار داشت: در این مراسم مقام معظم رهبری به عزاداری‌های امسال در ماه محرم اشاره کردند و این عزاداری‌ها را باشکوه و پرشور عنوان کردند و با وجود همه توطئه‌های دشمنان این مراسمات را کم‌نظیر عنوان کردند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: شروع پیش ثبت نام انتخابات مجلس به مدت یک هفته ادامه دارد که در این زمینه تاکید بر مشارکت حداکثری است و در این زمینه دشمنان داخلی و خارجی درصدد هستند تا مردم را ناامید کرده و مشارکت مردم را پایین بیاورند.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه هرجا مردم مشارکت و حضور پرشور در انتخابات داشتند نظام اسلامی موفق‌تر شده دشمنان و ضد انقلاب ناامید شدند.

امام جمعه نهاوند گفت: انتخاب اصلح و انتخاب افرادی دلسوز و مردمی و سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است که دشمن در این زمینه‌ها برای ضربه زدن به کشور برنامه دارد.