سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2254

صدای نهاوند:

جلسه ستاد مبارزه با بازیهای رایانه ای غیر مجاز و ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری و سینمایی شهرستان نهاوند با حضور اعضا برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاونت محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در  این جلسه اظهار داشت: نوک پیکان حملات دشمنان اسلام و انقلاب،  حوزه فرهنگ و هنر را هدف قرار داده است که این موضوع در تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری مطرح و شاهد بیان دغدغه ها و گلایه های ایشان را در این زمینه می باشیم.

مقدس عمرانی گفت: با مشاهده این موضوعات،  وظیفه ای سخت و گران بر دوش اهالی فرهنگ و هنر قرار دارد که می بایست هم به تولید آثار فاخر و معنوی بپردازد  و هم از ورود، تکثیر و توزیع آثار فرهنگی، هنری وسینمایی مخرب با فرهنگ  ملی و مذهبی جلوگیری کند.

 مسوول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  نیز در این جلسه گفت:  وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج فرهنگ اسلامی در سطح جامعه است تا در راستای جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تهدیدات انها را خنثی کند.

  عبادی افزود ؛ تفاوت اصلی جنگ نرم با جنگ سرد این است که اگر کسی در این راه کشته شود دچار ننگ شده ولی در جنگ سرد شهید است که موضوع را بسیار مهم و خطیر می نمایاند.

وی تشکیل  این گونه جلسات را از وظایف سلبی ایجابی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت : از جمله وظایف ایجابی ، صدور مجوز و حمایت از فعالیتهای فرهنگی و مهمترین بخش از وظایف سلبی برخورد و مقابله با ناهنجاریهای و قانون شکنی هاست که مهمترین وظیفه این ستاد با همکاری نیرو های انتظامی و قوه قضائیه در این حوزه می باشد .    

مسوول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود : در حال حاضر بازیهای رایانه ای  به یک رسانه برای ترویج فرهنگ از سوی دشمنان تبدیل شده است که تهدیدات و آسیبهای گوناگونی پشت آن طراحی شده تا به اسلام و به خصوص شیعه ضربه وارد کند. 

عبادی اظهار داشت : امروز امنیت فرهنگی یکی از مهمترین مطالبات مردم است و بایستی جامعه از این نظر  امن  باشد و مانع تکثیر و توزیع بازیهای غیر مجاز و فیلمهای سینمایی شد چون  باعث از بین رفتن امنیت فرهنگی می شود .

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش