- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اعتبارات نهاوند در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزند آوری و جوانی جمعیت کافی نیست

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: اعتبارات ما در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزند آوری و جوانی جمعیت کافی نیست، اما بانک ها در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را با ادارات و مردم داشته باشند .

احمدوند افزود: کمبودهای حوزه ی جوانان در کمیته های مختلف بررسی و سپس نتیجه ی آن در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح و مصوب شود .

فرماندار نهاوند گفت: یکی از کارهای خوبی که در شهرستان رخ داد طرح غربالگری دیابت و فشار خون است ، اما نگرانی که پیش آمده درصد قابل توجه جوانانی است که به دیابت ، فشار خون و چاقی و اضافه وزن دچار هستند و باید این مشکلات بررسی و برطرف شوند .

احمدوند به آسیب های اجتماعی در حوزه ی آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت : از زمانی که یک فرد دانش آموز است باید مشکلاتش بررسی شده تا آینده فردی مؤثر و تأثیر گذار برای جامعه باشند .

وی با اثر مخرب آسیب های اجتماعی بر افراد و خانواده گفت : تا زمانی که یک طلاق در شهرستان اتفاق می‌افتد باید نگران بود.

فرماندار نهاوند در ادامه در بحث مسکن جوانان اظهار داشت: با توجه به تعداد متقاضیان مسکن جوانان ، پیگیر هستیم که این مشکل جوانان نیز برطرف شود .

احمدوندبا اشاره به اینکه باید از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف استفاده شود ، گفت: جوانان ما در حوزه های مختلف حضور دارند و این دیدگاه که جوانان باید حتما پشت میز نشین باشند درست نیست و باید این دیدگاه عوض شود واز همه ی ظرفیت های حوانان در حوزه های مختلف استفاده کرد .

فرماندار نهاوند در خاتمه با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه کاره در شهرستان اظهار داشت: پروژه های روی زمین مانده ی شهرستان در حال پیشرفت هستند و به زودی به چرخه ی ورزش نیز افزوده خواهند شد .