- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

حملات آمریکا خللی در اراده مردم مقاوم یمن ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام‌  عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکا در حمایت از صهیونیست‌های جنایتکار هرکاری توانسته کرده و وقتی می بیند مقاومت در منطقه چه بلایی سر صهیونیست‌ها آورده و آن‌ها را در موضع ضعف قرار داده در حمایت از صهیونیست‌ها به یمن حمله می‌کند. 🔸حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: یمن دست از مقاومت نمی‌کشد و این حملات آمریکا هم خللی در اراده مردم قهرمان یمن ایجاد نمی‌کند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مهمترین راهبرد امام راحل در قیام و انقلاب اسلامی مشارکت دادن مردم در صحنه‌ها بود و ایشان به برکت حضور مردم انقلاب را به پیروز رساندند.

وی ادامه داد: رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه‌ها و اعتقاد مردم به ولایت فقیه است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در پشت همه جنگ‌ها و جنایت‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و امروز ارزش این کلام امام راحل که فرمودند؛ آمریکا شیطان بزرگ است بیشتر برای ما روشن می‌شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها ها عنوان کرد: شرکت حداکثری در انتخابات هر خطری را از این کشور دور می‌کند و دشمنان درصدد ناامیدی و مأیوس کردن مردم هستند.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم و با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم چون دشمنان با جنگ روانی می‌خواهند ما را دلسرد کند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمن به هر دری زده تا مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کند ولی حضور پرشور مردم نقشه‌های آنها را خنثی می‌کند و مخاطب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب همه مردم و همه کسانی که مخاطب و تریبون دارند هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: در تبلیغات انتخاباتی از تخریب که خلاف شرع است باید پرهیز شود و نباید با دروغ و تهمت و شایعه در فضای مجازی و حقیقی با آبروی افراد بازی شود که خلاف است.

وی در پایان گفت: باید وحدت جامعه حفظ شود و رقبای انتخاباتی بعد از رأی‌گیری باید رفیق همدیگر باشند و باید مواظب باشیم جوری عمل نکنیم که آخرت خودمان را به خاطر دنیای دیگران خراب کنیم.