- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

احتمال بازگشت برخی رد صلاحیت ها به گود انتخابات

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، غلامرضا فریدونی عصر یک شنبه در همایش «نقش رسانه در مشارکت و انتخابات» که با حضور رضانیا معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان ، فرماندار نهاوند، اصحاب رسانه و خبرنگاران، مدیران روابط عمومی ها در سالن جلسات شهرداری نهاوند برگزار شد. اظهار داشت : انتخابات نشان دهنده ی بلوغ فکری و سیاسی مردم هر جامعه است و در کشور ما پشتوانه مردمی یک اصل است .

وی افزود : در نظام ما که پایه و اساس آن پشتوانه مردمی است ، حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از کارزارهایی است که دشمنان قصد دارند مردم را برای حضور در پای صندوق های رای نا امید کنند .

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات بیان داشت: انتخابات یک واجب شرعی است و همه ی ما وظیفه داریم ، تکلیف مدار باشیم و مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنیم .

فریدونی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات امنیت آور است، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین اصل هر جامعه ای است و انتخابات در تامین امنیت هر جامعه ای اثر گذار است ، در اصل انتخابات امنیت آور است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان همدان در ادامه بیان داشت: ۳۱۹ نفر در استان برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده که ۳۱ کاندیدا مربوط به نهاوند است و برخی هم نسبت به رد صلاحیت خود شکایت کرده و ممکن است برخی با توجه به توصیه ها به شورای نگهبان به گود رقابت ها بازگردند.

وی افزود : مشارکت و حضور در انتخابات بسیار مهم است، دشمن بدنبال کاهش مشارکت و حضور مردم با مانور دادن برای تحقق این هدف خود است.