- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دهه فجر فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت:  رمز ادامه حرکت انقلاب همان رمز پیروزی یعنی وحدت کلمه و اطاعت از ولی فقیه است.

وی اظهار داشت: بزرگترین خطر غفلت از آرمان‌های انقلاب و مردم است؛ چون مردم به گفته امام راحل رکن اساسی در انقلاب اسلامی هستند و در سخنان رهبری معظم انقلاب همواره بر نقش مردم تأکید شده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: مردم با ایمان و اعتقاد خود انقلاب را پیروز کردند و مردم ثابت کردند توان مقابله با هر چالشی در هر سطحی دارند چون اعتقاد به راه و هدف دارند.

وی ادامه داد: طاغوت را همه دنیا حمایت می‌کردند ولی معجزه امام خمینی(ره) با همراهی مردم باعث نابودی رژیم ستم‌شاهی شد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمت به مردم و اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده است که مسئولان در این زمینه می توانند تلاش کنند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: محور مقاومت و مردم‌ مقاوم یمن و حزب‌الله قهرمان دشمن را به ذلت کشانده‌اند و در مقابل متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان هنوز با صهیونیست‌ها رابطه دارند که جای تعجب دارد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی کشتار و جنایت و نسل کشی را به نهایت رسانده ولی هنوز برخی از کشورها از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به انتخابات گفت: کاندیداها و طرفداران و همه باید جوری رفتار کنیم که اختلاف و دوقطبی در جامعه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: نباید سعی کنیم خدای نکرده با دروغ، تهمت و شایعه پراکنی رقیب را از میدان به در کنیم چون این گناه است.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت‌آفرین و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود و این حضور خیلی مهم و اثرگذار است.

وی در پایان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان و تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری باشکوه این مراسم تشکر و قدردانی کرد.