- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اطلاعیه انتخاباتی شماره ۲ پایگاه خبری صدای نهاوند؛ قابل توجه داوطلبان نمایندگی مجلس دهم/ گام نخست برای معرفی داوطلبان

صدای نهاوند:

همانطور که در اطلاعیه شماره یک [1] اشاره شد، “پایگاه خبری صدای نهاوند” در نظر دارد از طریق سایت خبری خود فرصت تبلیغات و معرفی نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم را فراهم نماید  از این رو انجام اقدامات مندرج در اطلاعیه شماره ۲ ضروری است.

در اطلاعیه شماره ۲ پایگاه خبری صدای نهاوند برای بهره گیری فرصت معرفی  و تبلیغات ویژه داوطلبان نمایندگی مجلس دهم آمده است: آن دسته از داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان محرز خواهد شد می توانند ۷۲ ساعت قبل از اعلام اسامی نهایی از سوی شورای نگهبان، خود و یا نماینده  قانونی شان در محل دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند به نشانی نهاوند- خیابان فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبقه اول اتاق ۱۰۲ مراجعه نمایند. و یک فقره رزومه مکتوب، یک قطعه فیلم ۹۰ ثانیه ای و یک قطعه عکس را تحویل دهند.

شرایط لازم و ضروری:

نحو معرفی و تبلیغات نامزدهای انتخابات با توافق طرفین بنا بر اطلاعیه شماره یک انجام خواهد شد.

– فیلم ارسالی کاندیداها باید حداکثر در ۱۲۰ ثانیه با فرمت mp4 و کیفیت مناسب و حداکثر حجم ۱۰ مگابایت تهیه شود.

– هرگونه استفاده ابزاری از عناوین افراد و شخصیت ها، هر نوع مغایرت مطالب ارسالی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، هر گونه توهین یا افترا به افراد یا گروهها و بالاخره هر نوع حمایت از افراد، گروهها و جریانات سیاسی منحرف و معاند نظام جمهوری اسلامی ممنوع است و طبعا باعث عدم انتشار مطالب ارسالی خواهد شد.

شایان ذکر است مبنای پذیرش و انعکاس مطالب ارسالی وجود نام داوطلب به عنوان داوطلب احراز صلاحیت شده در لیست منتشره از سوی وزارت کشور خواهد بود و تا زمان مشخص شدن قطعی داوطلب این فرآورده ها صرفا جهت بررسی و تسریع در کار خواهد بود و حقی برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

کانال صدای نهاوند [2]