جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2292

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوندگفت: مسئولان و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی به هیچ وجه گرایش سیاسی خود را در انتخابات دخالت نمی دهند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی صبح سه شنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار شعبه های اخذ رای در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد در روند اجرایی و برگزاری انتخابات هفت اسفند دخالت و مشکلی ایجاد کند و یا گرایش و سلیقه شخصی خود را در این انتخابات دخالت دهد.

سلامتی گفت: برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی باید امید و بی طرفی را در جامعه تزریق کنیم.

وی افزود: عوامل و مجریان برگزاری انتخابات هفت اسفند از افراد مورد اعتماد و وثوق مردم هستند که سابقه اجرایی در انتخابات گذشته را دارند بنابراین مردم مطمئن باشند در روند برگزاری یک انتخابات سالم و شکوهمند هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: روند اجرایی انتخابات هفتم اسفند در فضایی صمیمی و برادرانه آغاز شده و امیدواریم همین روند تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد و شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط باشیم.

سیدرضا سلامتی عنوان کرد: هدف ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و مصمم هستیم انتخاباتی بر اساس قانون برگزار کنیم و مردم مطمئن باشند که انتخابات سالم برگزار خواهد شد.

سلامتی با اشاره به این که دنیا انتخابات ایران را رصد می‌کند، افزود: میزان مشارکت مردم در این انتخابات به منزله میزان حمایت آنها از نظام تلقی می‌شود و هر کسی که در پای صندوق رای حاضر می‌شود سربازی در برابر خواسته‌های استکبار جهانی است. 

وی در قسمتی پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه توافق برجام و برچیده شدن تحریم ها دستاورد کلی و بزرگ نظام است و متعلق به هیچ جناح و حزب خاصی نیست گفت: متاسفانه رسانه ملی در انعکاس و اطلاع رسانی گسترده این موفقیت بزرگ نسبت به دولت بی مهری کرد که این نشان دهنده مظلومیت دولت است.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند افزود: تیم دیپلماسی کشورمان با حمایت و هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی خوب و شایسته ملت ایران توانست پس از مذاکرات سخت و فشرده با قدرت های جهانی در قالب گروه ۱+۵ بخوبی از حقوق مسلم ملت ایران دفاع کند.

سیدرضا سلامتی گفت: برنده واقعی مذاکرات هسته ای نظام جمهوری اسلامی و بازنده بزرگ آن نیز رژیم صهیونیستی و حامیانش بودند.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش