سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2303

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی لازم است دانش آموزان را با مسائل انقلاب آشنا و دستاوردهای آن را ذکر کنیم زیرا این کار باعث تقویت روحیه خود باوری در دانش آموزان می شود.

به گزارش صدای نهاوند: کریم حمیدوند دوشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه تقویت روحیه خود باوری باعث جلوگیری از فرار مغزها می شود افزود: برای رسیدن به توسعه لازم است به نخبگان و افراد مستعد علمی توجه شود زیرا بی توجهی به اینها باعث فرار مغزها و سرمایه ما به طور رایگان در اختیار دیگر کشورها قرار داده می شود.
وی افزود: دانش آموزان سرمایه های ما هستند و ما باید بتوانیم از این سرمایه ها در جهت توسعه کشور استفاده کنیم لذا باید کاری کنیم که آنها احساس خود باوری داشته باشند و به هویت خود افتخار کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه نظام آموزشی ما علاوه بر یاد دادن برخی مفاهیم آموزشی لازم است آنان را با روش زندگی آشنا کند افزود: در نظام آموزشی فقط یاد دادن برخی مفاهیم آموزشی به دانش آموزان کافی نیست بلکه لازم است شرایطی فراهم شود تا شیوه های زندگی اجتماعی نیزبه آنان آموزش داده شود.
وی یکی از مشکلات کنونی جامعه را احترام نگذاشتن به قانون و هنجارهای اجتماعی ذکر کرد و افزود: لازم است آموزش قانون مداری و جلوگیری از قانون گریزی دربرنامه های تربیتی و فرهنگی مدارس پر رنگ تر شود .
وی افزود: انجام کار مشارکتی به ویژه در فعالیتهای اقتصادی در بین مردم ضعیف است و آنان کمتر حاضر می شوند فعالیتهای اقتصادی را به صورت تعاونی با هم انجام دهند که این مساله نیز نیازمند توجه از دوران دبستان و حتی پیش دبستانی است .

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش