- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مراسم گرامیداشت ۲۰ و یکمین سال تشکیل موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند برگزار شد

صدای نهاوند:

مراسم گرامیداشت ۲۰ و یکمین سال تشکیل موسسه فرهنگی علیمرادیان روز  پنجشنبه در محل اداره ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند  مدیر آموزش و پرورش نهاوند در این مراسم گفت:  موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند تا کنون خدمات و اقدامات ارزشمندی انجام داده است که برگزاری جشن ستارگان و تجلیل از نفرات برتر کنکور نهاوند در ۱۳ سال گذشته از جمله آنها است.
هادی سلگی افزود: هدف از برگزاری این جشن، تجلیل از رتبه های برتر کنکور سال جاری و تشویق دانش آموزان ممتاز درسی دبیرستانهاست که در سال آینده در کنکور دانشگاهها شرکت می کنند .
سلگی دانش آموزان را سرمایه های مملکت و آینده ساز کشور عنوان نمود و گفت: امروز مهمترین سلاح دفاع از کشور علم و دانش است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دانش آموزان باید خوب درس بخوانند و به سلاح علم مسلح شوند تا بتوانند کشور را به پیشرفت و توسعه برسانند.
وی تلاش و کوشش و افق های بلند این دانش آموزان را آغاز موفقیت آنان در زندگی آینده شان دانست و گفت: اعتماد به نفس و تلاش شما افتخارآفرینان عامل کسب این موفقیت برای شهرستان است و در خور تقدیر و ستایش است.
وی این موفقیتها را حاصل تلاش جمعی عنوان کرد و افزود: برای موفقیتهای بدست آمده علاوه بر دانش آموزان خانواده ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط آموزش و پرورش نقش مهمی داشته اند.
سلگی گفت: برای بالا بردن موفقیت دانش آموزان در کنکور کمیته ای تحت عنوان کمیته ارتقاء کنکور در آموزش و پرورش تشکیل شده که از فصل تابستان برنامه های خود را در بخشهای مختلف آغاز نموده و مطابق برنامه اقدام به برگزاری کلاسهای کنکور برای دانش آموزان و همچنین کلاسهای مشاوره ای برای اولیاء آنان نموده است .

کانال صدای نهاوند [1]