سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2359

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: به ۱۴ روستای نهاوند در دهه فجر گازرسانی می‎شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند اظهار داشت: در دهه فجر ۳۳ پروژه بااعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان نهاوند کلنگ زنی یا افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

حمیدوند مهم‌ترین پروژه های دهه فجر را،  گازرسانی به ۱۴ روستا بااعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال، افتتاح یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده بااعتبار ۴۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی بخش خزل بااعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.

وی افزود: به‌منظور اجرای هرچه بهتر مراسم دهه فجر در شهرستان نهاوند ۲۲ کمیته اصلی و فرعی راه‌اندازی شده‌است، گفت: بیش از ۶۲۰ عنوان برنامه به دبیرخانه اجرایی ستاد دهه فجر شهرستان ارائه‌شده که بیشترین آن‌ها در راستای ارتقاء فرهنگ با به‌کارگیری و حضور نیروهای فرهنگی و انقلابی در برنامه هاست.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه در این ایام بیش از ۳۳ پروژه عمرانی و خدماتی در نهاوند افتتاح می‎شود، افزود: این پروژه‌ها با ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسند.

کریم حمیدوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از بدو شکل‌گیری تاکنون بارها و بارها موردتهاجم و دشمنان داخلی و خارجی قرارگرفته و از همه آن‌ها سربلند خارج‌شده است، عنوان  کرد: جوانان و سیاسیون این مرزوبوم از گذشته تاکنون در برهه‌های مختلفی از زمان به دفاع از کیان مقدس ایرانی اسلامی و حقوق حقه ملت شریف ایران در زمینه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی در سطح کلان، منطقه و فرا منطقه‌ای پرداخته اند.

حمیدوند با بیان اینکه مردم انقلابی نهاوند در ۱۵ آبان سال ۵۷ زمانی که رژیم طاغوت دارای قدرت بود مجسمه شاه را سرنگون کردند ولی متأسفانه امروز آن‌چنان‌که باید در کشور و حتی استان و شهرستان به این موضوع پرداخته نمی‌شود، گفت: شهرستان نهاوند همواره مفاخر بسیار ارزشمندی در طول تاریخ داشته که لزوم بهره‌گیری از منش و رفتار آن‌ها از جمله گروه انقلابی ابوذر در همه زمان‌ها احساس می‌شود.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش