- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بازدید مدیرآموزش و پرورش شهرستان نهاوند از پایگاه خبری صدای نهاوند

صدای نهاوند:

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند به همراه مسئول روابط عمومی این اداره با حضور در دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند، ضمن بازدید از صدای نهاوند  با صاحب امتیاز و مدیر مسئول این پایگاه خبری به گفتگو پرداخت.

هادی سلگی در گفتگو با صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: پایگاه خبری صدای نهاوند یکی از پربازدید کننده ترین سایت های خبری استان همدان است.

IMG_3728

سلگی گفت: صدای نهاوند تا کنون در انعکاس اخبار و رویدادها بی طرف و به دور از حاشیه عمل کرده است و بعد از تبدیل شدن به پایگاه رسمی خبری توانسته است اعتماد مردم و مخاطبین خود را افزایش دهد.

وی افزود: صدای نهاوند در انعکاس اخبار بی طرف است و این نقطه قوتی برای این پایگاه خبری است، چرا که به دور از هر گونه جانب داری به تحلیل رویداد ها می پردازد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار داشت: صدای نهاوند  نشان داده است که در منعکس کردن اخبار به مشکلات مردم توجه خاصی دارد و به دور از حاشیه پردازی رویدادها را مورد ارزیابی قرار می دهد از این رو باید صدای نهاوند را یک سایت خبری بی حاشیه و بی طرف دانست.

هادی سلگی گفت:  رسالت یک پایگاه خبری نیز به غیر از بی طرفی و دوری جستن از حواشی نیست چرا که با این رسالت می توان در انعکاس حقیقت و مسائل مهم و اساسی موفق بود.

IMG_3731

کانال صدای نهاوند [1]