مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 2416

 صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: دهه فجر فصلی نوین در تاریخ سیاسی ایران بود که توانست مردمی با ایمان را که با دستان خالی در برابر طاغوت ایستاده بودند بر سرنوشت خود حاکم کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  فرماندار و اعضای شورای اداری نهاوند در دیدار با امام جمعه این شهرستان افزود: انقلاب اسلامی جزء پنج انقلاب پذیرفه شده دنیاست که هم سرنوشت مردم را تغییر داد و نوع حکومت را عوض کرد و هم توانست در سطح دنیا تاثیر گذار باشد .
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با توجه به اینکه موقعیت استکبار را در منطقه به خطر انداخت همواره مورد کینه دشمنان بوده است.
وی اظهار کرد: اما این انقلاب توانست با اعتقاد و عزم راسخ و حضور همیشگی مردم در صحنه به راه خودش ادامه دهد و به سطحی از بالندگی در سطح جهان که برسد که امروز به کشوری الهام بخش تبدیل شده است .
وی از تحریمها به عنوان یکی از اهرمهای فشار دشمن برای تسلیم جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: دشمن از ابتدای انقلاب بحث تحریمها را در دستور کار خود قرار داد.
فرماندار نهاوند اضافه کرد: اما در ۱۰ سال گذشته دشمنان این تحریمها را شدت بخشیدند اما اینها باعث شد مردم ما آبدیده تر و با الگو گرفتن از اقتصاد مقاومتی آنرا بی اثر کنند.
وی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فصلی تازه در روابط ایران با جهان گشوده شد و با ایستادگی مردم و حمایتهای رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت، دنیا شاهد اقتدار ایران در عرصه بین المللی و اثبات حق پذیرفته شده ایران در بحث هسته ای و تبدیل تحریمهای ظالمانه ایران به کاغذ پاره شد .
وی با اشاره به خدمات دولت در همه عرصه ها به ویژه عرصه بهداشت اشاره کرد و گفت: دولت تلاشهای خوبی در عرصه های مختلف مانند ایجاد ثبات اقتصادی و کنترل تورم داشته اما در عرصه سلامت بسیار موفق عمل کرد و توانست خدمات گسترده ای را با پرداخت ۹۰ درصد هزینه درمان ارائه دهد که این مساله با توجه به منویات رهبری انقلاب در بخش سلامت صورت گرفت.
وی افزود: دولت با امکانات نظام این کارها را انجام داده که البته وظیفه او می باشد اما لازم است این خدمات که به نظام بر می گردد برای مردم گفته شود تا موجبات امیدواری آنها نسبت به آینده فراهم شود .
وی اظهار کرد: نظام خدمات زیادی را داشته که متاسفانه در رقابتهای سیاسی بسیاری از آنها زیر سوال رفته و یا برای مردم بازگو نشده است.
وی گفت: با توجه به وضعیت اشتغال و بیکاری در کشور ، دولت بدنبال آن است که با تداوم اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان داخلی و همچنین شرایط جدید سیاسی ایران در دنیا بتواند اقتصاد را ساماندهی و کشور را به توسعه برساند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش