سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2431

صدای نهاوند:

صدای نهاوند قصد دارد  هر روز تا  هفت اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی جدیدترین اخبار انتخاباتی و شنیده های  خبرنگاران خود را  جهت اطلاع خوانندگان خود به صورت روزانه منتشر کند.

-علیرضا شهبازی دوشنبه شب در جمع تعدادی از مردم شهر گیان حاضر شد و در سخنانی اظهار داشت:  خداوند دلهای مردم  نهاوند را به هم نزدیک کرده و وحدتی را بین همه مردم به وجود آورده تا یکبار دیگر در کنار هم سرود وحدت برای توسعه و پیشرفت نهاوند بخوانند.

هاشمی رفسنجانی با انتقاد از رد صلاحیت نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: صلاحیت نوه امام خمینی (ره) را قبول نمی‌کنند، اما باید از آنها پرسید صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید و چه شخصی به شما صلاحیت داد و اجازه داد که داوری کنید. شما همه اینها را از امام (ره) دارید.

-حجت الاسلام محمد(ساسان) بحیرایی نیز دو شنبه شب میزبان جمعی از ورزشکاران شهر نهاوند بود و به سوالات آنان پاسخ داد.

-جناح‌های سیاسی استان همدان در بیانیه‌ای از مردم خواسته‌اند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری داشته باشند.

قسمتی از  «بیانیه شورای هماهنگی اصول‌گرایان استان همدان:

لازم است حمایت قاطع و کامل خویش را از شورای محترم نگهبان – که همواره و مظلومانه خود را در صیانت و نگهبانی از اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی سپر بلایا و فضاسازی‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده اسلامیت و جمهوریت ملت ایران و ایادی و پیاده نظام داخلی آنها کرده است- و نیز جایگاه رفیع این نهاد مهم و سرنوشت‌ساز و نیز تصمیمات و اقدامات قانونی صورت گرفته در بررسی و اعلام صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام کنیم.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان همدان با احترام به تمام سلائق و افراد شرکت‌کننده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری – که اعتقاد و التزام عملی خویش را به مبانی دین مقدس اسلام و اصول مترقی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعلام و اثبات کرده‌اند – پیشنهاد و معرفی این جامعه در حوزه انتخابیه مجلس خبرگان رهبری در استان همدان را ارج نهاده و با تاکید بر التزام خویش در حمایت قاطع از آن بزرگواران، آحاد مردم علاقه‌مند و انقلابی استان همدان را به شرکت گسترده در انتخابات پیشِ‌رو (مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) دعوت می‌کند. والعاقبه للمتقین»

قسمتی از « بیانیه‌ شورای راهبردی اصلاح‌طلبان استان همدان:

در حالی به جمعه هفتم اسفند، نزدیک می‌شویم که اصلاح‌طلبان کشور، با وجود تمامی محدودیت‌ها و تنگناها، اقدامات لازم را برای حضوری راهگشا و موثر در انتخابات دهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی انجام داده‌اند. راهبرد روشن اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات، حضور حداکثری و برنامه‌محور به منظور دگرگونی در آرایش سیاسی مجلس آینده است، تغییری که بیش از هر چیز به تامین منافع ملی کشور بیانجامد و قوه‌ی تقنینی را هم راستا با امیدهای ایجاد شده در کشور به نهادی موثر در بسط عقلانیت و واقع‌گرایی بدل سازد.

متاسفانه با اعلام نظر هیئت‌های نظارت و عدم تایید صلاحیت وسیع داوطلبان اصلا‌ح‌طلب و معتدل، امکان عرضه‌ ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی به جامعه محدود شده است اما تعهد اخلاقی اصلاح‌طلبان به ترسیم چشم‌اندازی امیدبخش از آینده، آنان را به صبر و نوآوری واقع‌گرایانه وا می‌دارد.

شورای راهبردی اصلاح‌طلبان استان همدان نیز با التزام به نگاه واقع‌گرایانه و با توجه به وظیفه‌ی ذاتی‌اش و همچنین با هدف شکل دادن به مجلسی متعهد به منافع ملی در تلاش است تا با بهره‌گیری از تجربیات جمعی و نظرات مجموعه‌های اصلاح‌طلب به مناسب‌ترین تصمیم در انتخابات آتی دست یابد.

-فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند : به منظور امانتداری از رای مردم و بالا بردن سلامت انتخابات از افراد با تجربه و دارای سلامت رفتاری در انتخابات استفاده شده و عوامل اجرایی کمتر تغییرات داشته اند.

-رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد از هیچ کاندیدا، گروه و طیف خاص سیاسی حمایت نمی‌کند.

-علی معافی دوشنبه شب در اجتماعی تعدادی از مردم شهر نهاوند گفت: نهاوند برای رشد و توسعه نیاز به برنامه دارد و وجود مشکلات متعدد در این شهر بعلت عدم جذب بودجه مناسب است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش