مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 2455

 صدای نهاوند:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با بیان اینکه اعتبار جشنواره موسیقی استان تأمین شده است، گفت: حضور سه نفر در هر رشته موسیقی در جشنواره صحت ندارد.

به گزارش صدای نهاوند، مدتی است خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جشنواره موسیقی استان در نهاوند، در رشته‌های تک‌نوازی، در هر رشته تنها اجازه حضور به سه نفر را داده است، منعکس می‌شود.

بر اساس این مطلب، هر شرکت‌کننده در بین نفرات اول تا سوم قرار خواهد گرفت و دیگر رقابتی رخ نخواهد داد! به همین دلیل موضوع را از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند جویا شدیم.

محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه امروز اختتامیه جشنواره موسیقی استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود، اظهار کرد: عصر امروز و پس از اتمام اجراها، اختتامیه جشنواره و توزیع تندیس و جوایز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره موسیقی استان همدان از ابتدای دی ماه ارسال شد و آثار ۱۳۳ هنرمند به دبیرخانه جشنواره رسید، بیان کرد: از این تعداد ۹۵ هنرمند برای حضور در جشنواره از سوی هیئت بازبینی و اساتید موسیقی استان برگزیده شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند یادآور شد: در بخش گروه‌نوازی از بین ۹ اثر، در نهایت چهار گروه انتخاب شدند که دو گروه از همدان، یک گروه از نهاوند، یک گروه از اسدآباد و مابقی هم تک‌نواز در رشته‌های مختلف تار، سه‌تار، آواز، تنبور و تنبک بود.

وی با بیان اینکه داوران ارزیابی آثار آقایان ثابت، احمدی و وادانی از تهران هستند، گفت: در اختتامیه این جشنواره معاون استاندار، فرماندار و مدیرکل ارشاد و روسای ادارات شهرستان‌ها حضور دارند.

مصباح سخنانی مبنی بر اینکه در رشته‌های تک‌نوازی در هر رشته تنها اجازه حضور به سه نفر داده شده را تکذیب کرد و افزود: این صحبت‌ها درست نیست و این آثار با امتیازدهی انتخاب شدند و اینطور نبوده که از هر رشته تنها سه نفر انتخاب شده باشند.

وی در خصوص اینکه از دلایل این موضوع کمبود اعتبار برای برگزاری جشنواره اعلام شده است نیز گفت: اعتبار برای صفر تا صد این جشنواره در نظر گرفته شده و چنین ادعایی صحت ندارد.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش