سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2466

صدای نهاوند:

با حضور معاون توسعه انسانی استاندار همدان کلنگ طرح بهسازی روستای وراینه و سومین روستای هدف گردشگری در استان به زمین زده شد .

به گزارش صدای نهاوند، حسن ظفری مدیر کل بنیاد مسکن استان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: طرح روستاهای گردشگری از طرحهای ملی است که تاکنون ۲۰ روستا مورد تصویب قرار گرفتند که طرح روستای هدف گردشگری وراینه نهاوند نیز جزء این روستاها می باشد .
وی افزود: برای آغاز فاز اول عملیات اجرایی این طرح یک میلیارد ریال از اعتبارات ملی اختصاص یافته که قرار است طی مدت سه سال عملیات آن به پایان برسد.
وی افزود: با توجه به اینکه این روستا در ورودی منطقه گردشگری گاماسیاب قرار گرفته لذا با اجرای این طرح می توان شاهد توسعه گردشگری بیشتر در منطقه باشیم .
همچنین رضا قیاسی معاون توسعه استانداری همدان نیز گفت: با سیاستهای منطقی دولت در ایجاد ارتباط با دنیا و گشایش هایی که ایجاد شده گردشگری می تواند به عنوان یکی از منابع درآمدی کشور نقش آفرین باشد.
وی افزود: کشور ما به لحاظ سرمایه گذاری، بکر می باشد و ظرفیتهای بالقوه ای برای سرمایه گذاری دارد لذا با گشایشی که در ارتباط ایران با دنیا توسط دولت بوجود آمده می توان سرمایه گذاری خوبی روی مناطق گردشگری نمود.
وی افزود: شهرستان نهاوند یکی از مناطق خوب استان در زمینه گردشگری می باشد که با سرمایه گذاری روی آن می تواند به عنوان یکی از قطبهای گردشگری استان و حتی کشور باشد .
شهرستان نهاوند از پتانسیلهای خوب طبیعی برای توسعه گردشگری برخوردار می باشد.
دهه مبارک فجر ۳۸ طرح عمرانی با سرمایه ای معادل ۱۸۰ میلیارد ریال در نهاوند بهره برداری رسید.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش