خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2478

صدای نهاوند:

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فرماندار و معاون فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند عصر روز چهارشنبه  با حضور در دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند، ضمن بازدید با صاحب امتیاز و مدیر مسئول صدای نهاوند گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان در این بازدید اظهار داشت: شهرستان نهاوند در حال حاضر،  فقط یک صدا دارد که آن هم صدای نهاوند است.

رضا قیاسی گفت:در عصر حاضر، هیچ حوزه یا منطقه ای بدون توجه به نقش مثبت رسانهها که واسط و حامل پیامهای ارتباطی هستند، نمیتواند به توسعه و بهبود امور زندگی مردم بپردازد و لذا رسانه می توانند در زمینه توسعه همه جانبه هر منطقه تاثیر گذار باشند.

قیاسی افزود: صدای نهاوند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع  و معرفی پتانسیلهای موجود شهرستان نهاوند می تواند زمینه های سرمایه گذاری و رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی  این شهرستان را فراهم سازد.

وی عنوان کرد: صدای نهاوند بدون شک توانسته است با رعایت اصل بی طرفی و انتشار اخبار درست و واقعی در بین مردم جایگاه خوبی پیدا کند و مورد تایید و وثوق خوانندگان زیادی قرار بگیرد. و انتظار مردم این است که همین اصل بی طرفی را همچنان ادامه دهد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان عنوان کرد:  رسانه و خبرنگاران پل ارتباط مردم و مسوولان و صدای رسای مردم هستند که طبیعتا با انتقادات سازنده و پیشنهادات، انعکاس مشکلات جامعه خواسته ها و نیازهای مردم، مسوولان را برای انجام هرچه بهتر وظایفشان و ارائه خدمت بهتر یاری می کنند.

IMG_3760

 

IMG_3754

IMG_3755

IMG_3751

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش