سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2528

صدای نهاوند:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از مقاوم‌سازی ۱۴ هزار و ۸۲۰ واحد مسکن در روستاهای شهرستان نهاوند خبر داد.

حسن ظفری درگفتگو با صدای نهاوند با اشاره به خدمات دولت در بخش بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان همدان اظهار کرد: خدمات ارزشمند دولت در این حوزه موجب شده است که مهاجرت روستاییان به شهرها به نسبت قابل قبولی کاهش یابد.

وی افزود: از آنجایی که بنیاد مسکن یکی از دستگاه‌های متولی ایجاد زیرساخت‎های مسکن روستایی و بهسازی در روستاهاست، به عنوان دستگاه برتر کشور در این زمینه توانسته است خدمات مناسبی را به روستاییان ارائه دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به اینکه امسال برای اجرای ۱۳۵ پروژه عمرانی روستایی ۴۶ میلیارد تومان در استان تخصیص یافته است، گفت: به دنبال تبادل مبادله‎نامه‎ها برای اجرای سریع پروژه‎ها هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نهاوند توانسته است تمام اعتبارات تخصیص‌یافته را در بخش بهسازی و مقاوم‎سازی منازل روستایی جذب کند، گفت: نهاوند از جمله شهرستان‌های موفق استان در این زمینه است.

ظفری از اجرای فاز اول بهسازی در ۴۷۰ روستای استان خبر داد و گفت: در این رابطه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که توانسته‎ایم شرایط مطلوبی را برای اسکان روستاییان فراهم کنیم.

وی مقاوم‎سازی منازل روستایی را از جمله خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواند و گفت: سهمیه مقاوم‎سازی در استان بیش از ۹۷ هزار واحد روستایی بوده که تاکنون توانسته‌ایم بیش از ۶۸ هزار واحد را به پایان برسانیم.

این مسئول از پرداخت بیش از ۸۶۶ میلیارد تومان اعتبار به مقاوم‎سازی منازل روستایی در استان همدان خبر داد و گفت: این مبلغ به صورت تسهیلات ارزان‎قیمت در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی از مقاوم‎سازی ۱۴ هزار و ۸۲۰ واحد مسکن در روستاهای شهرستان نهاوند از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و گفت: امسال ۳۵۰ واحد روستایی در روستاهای نهاوند مقاوم‎سازی شده است.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش