سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2593

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کاندیداهای که به جای ارائه برنامه برای توسعه و پیشرفت شهرستان به فکر جابه جایی، هیاهو و روی کار آوردن اطرافیان خود است رای ندهید.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر شهرستان نهاوند در کانون شهید باهنر اظهار داشت: مردم بزرگ ایران این شایستگی و لیاقت را دارند تا هر چه در توان داریم برای رضایتمندی و خدمت به آنان هزینه کنیم.

حمیدوند گفت: مردم زحمت خود را برای پیروزی و حفظ ارزش‌های نظام کشیدند و هیچ‌گاه صحنه را خالی نگذاشته و نمی‌گذارند اما ما به عنوان خادمان ملت و نظام باید در رفع مشکلات و حل مسائل و ایجاد بستر لازم و مناسب برای امنیت، رفاه و آسایش اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… آنان بکوشیم و مردم را دلسرد نکنیم.

وی بابیان اینکه با هدایت و رهبری امام، جان‌فشانی شهدا و همراهی و وحدت مردم در سایه لطف ‌الهی نظام جمهوری اسلامی ایران به قدرتی تبدیل شده که ابرقدرت‌های جهان پای میز مذاکره با ما می‌نشینند، بر لزوم تلاش، مسئولیت‌پذیری و جدیت مسئولان برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم و پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: در شرایطی دولت دکتر روحانی خزانه و بانک های خالی را تحویل گرفت، اما موفق شد در عرض دو سال گذشته تورم ۴۰ درصدی را به ۱۵ درصد کاهش دهد و نرخ رشد منفی ۶/۸ درصدی را مثبت کند.

کریم حمیدوند بیان داشت: خوشبختانه دولت یازدهم با شرح صدر در مدیریت و بر پایه اعتدال گام بر می دارد و به دور از هر گونه تصلب، عقلانیت را محور فعالیت های خود قرار داده است.

مردم نهاوند به افرادی که خواهان سرافرازی و توسعه کشور و شهرستان هستند رای بدهند

حمیدوند در ادامه با اشاره به انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال گفت: ممکن است به دلایل گوناگون کاندیدای که عده ای از مردم تصمیم گرفته اند به آن رای دهند در صحنه انتخابات حاضر نباشد اما این دلیل نمی شود با انتخابات و صندوق های  رای قهر کنند.

وی با اشاره به تائید صلاحیت ۲۰ کاندیدا برای حضور در انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند گفت: مردم نهاوند به افرادی که خواهان سرافرازی و توسعه کشور و شهرستان هستند رای بدهند.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: کشور ما دارای سرمایه های غنی و ظرفیت مناسب برای اشتغال و توسعه در بخش های مختلف است به همین علت ما نباید جوان تحصیلکرده بیکار داشته باشیم،امااگر در حال حاضر  جوانان بیکار داریم حاصل کم کاری مدیران دولت های گذشته است.

کریم حمیدوند با بیان این مطلب که بیکار کردن جوانان و مدیران هنر نیست و هنر آن است که زمینه اشتغال و ایجاد کار را برای افراد و جوانان فراهم کنیم افزود:  مردم باید توجه و دقت کنند به کاندیداهای کوته فکری که به فکر جابه جایی، هیاهو و آوردن اقوام خود بر سر کار هستند رای ندهند.

حمیدوند اظهار داشت: تمامی مسوولان مرتبط با برگزاری انتخابات، موظفند تا نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه شک و شبهه اقدامات لازم را انجام دهند، به همین منظور، برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم، فرمایشات امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون فصل الخطاب مسوولان است. 

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، تثبیت نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش