سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2636

صدای نهاوند:

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: برای استمهال وام‌های معوق بخش کشاورزی در شهرستان نهاوند ۶ هزار و ۴۲ پرونده تشکیل شده است.

احمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار صدای نهاوند با بیان اینکه برای استمهال وام‌های معوق بخش کشاورزی در شهرستان نهاوند ۶ هزار و ۴۲ پرونده تشکیل شده است، اظهار کرد: در کارگروهی با حضور رئیس مدیریت بحران استانداری و بانک‌های عامل شهرستان نهاوند، مقرر شد آن دسته از فعالان بخش کشاورزی و … که توانایی پرداخت بدهی‌های معوقه خود را ندارند، در بازپرداخت وام به آنها مهلت داده شود.

وی تأکید کرد: بر همین اساس به بانک‌های عامل شهرستان دستور داده شد بازپرداخت وام‌های معوقه بدهکاران بخش کشاورزی شهرستان را عقب بیندازد که البته تحقق این امر منوط به مراجعه خود کشاورزان و تشکیل پرونده در این خصوص است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند بیان کرد: در این کارگروه مصوب شد برای بازپرداخت بدهی معوق بخش کشاورزی شهرستان با توجه به نوع وام‌ها، یک تا سه سال فرصت بازپرداخت داده شود.

وی این امکان را برای بدهکاران بخش کشاورزی، دامداری، دام‌پروری، شیلات، بخش زراعی و… دانست و گفت: جهاد کشاورزی نهاوند باید آن دسته از فعالان بخش کشاورزی که واقعاً توانایی پرداخت بدهی‌ معوقه خود را ندارند، معرفی کند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش