سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2652

صدای نهاوند:

سرمای هوا هم مانع حضور مردم ولایتمدارو انقلابی نهاوند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد. حضور حداکثری مردم و طنین شعار «مرگ بر آمریکا» علاوه بر نمایش بصیرت جلوه وحدت در  شهر نهاوند ،ایران کوچک شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، صبح امروز شهروندان نهاوندی همزمان با دیگر هموطنانمان در گوشه گوشه کشور با حضور در مسیرهای تعیین شده برای برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بی‌توجه به سرمای هوا شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آل سعود» سر دادند.

IMG_3831

در این میان حضور جوانان و نوجوانانی که با شور و اشتیاق ۳ رنگ سبز، سفید و قرمز را روی چهره های خود نقاشی کرده اند و با همه وجود فریاد بر می آورند و شعارهای که پدران و مادرانشان سر می دهند را تکرار می کند، به فضای خیابان ها هیجان غیرقابل وصفی بخشیده است.

IMG_3829

خانواده های معزز شهدای نهاوندی از جمله خانواده های شهدای گروه ابوذر در کنار امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و سپاه  و دیگر مسئولان شهرستانی حضور دارند و با بغضی فرو خورده جنایات آل سعود را محکوم کرده و با صدایی رسا شعار مرگ بر آل سعود را فریاد می زنند.

اصناف مختلف، ورزشکاران، دانشجویان، دانش‌آموزان، بازاریان، بسیجیان، کاندیداهای مجلس دهم  و نیروهای نظامی و انتظامی در کنار آحاد مختلف مردم افتخاری دیگر را برای تاریخ نهاوند ملقب به  ایران کوچک رقم زده است.

IMG_3840

همه آمده اند زن، مرد، پیر، جوان حتی کودکان نیز در راهپیمایی حضور دارند و در میان راه از ایستگاه نقاشی که در سراسر مسیر تعبیه شده است استفاده می کنند در این ایستگاه ها روی صورت کودکان نقاشی می کشند و آنها شاد دست در دست مادران خود به سمت جایگاه حرکت می کنند.

IMG_3845

پلاکاردهای رنگارنگ که روی آنها شعارهای مختلفی نوشته شده در دست مردم دست به دست می چرخد مفهوم بسیاری از شعارها انتخاباتی است و نشان از این مهم دارد که مردم برای حضور در پای صندوق های رای نیز حاضر و آماده هستند. در این میان برخی از پلاکاردها نیز گریزی به موفقیت تیم هسته ای زده است.

مسیرهای راهپیمایی شلوغ است مردم از میدان هفده شهریور،، میدان امام، خیابان آزادگان، خیابان آزادی، خیابان پیروزی و بلوار شهید حیدری به سمت خیابان فرمانداری که جایگاه سخنرانی تعبیه شده است در حرکت بودند.

IMG_3864

در پایان باید گفت: سرمای هوا هم مانع حضور مردم ولایتمدار و مومن و انقلابی نهاوند در این مراسم باشکوه نشده است آنها آمده اند تا با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و با حضور حداکثری و فریاد شعار «مرگ بر آمریکا» بصیرت خود را به نمایش بگذارند.

گزارش/حسین صادقی

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش