مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 2682

 صدای نهاوند:

معاون فرماندار نهاوند گفت: ریشه های موفقیت و دوام انقلاب اسلامی ایران در سه عامل ایمان، حضور مردم در صحنه های مختلف و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی صبح روز پنج شنبه در اجتماع باشکوه و بزرگ راهپیمایی۲۲ بهمن مردم شهر فیروزان و منطقه خزل اظهار داشت: در انقلاب مشروطه ایران  دو عامل ایمان و حضور مردم وجود داشت اما بعلت عدم وجود یک رهبر و امام در راس این انقلاب حرکت مردم بدون نتیجه و  ناتمام  باقی ماند.

سلامتی گفت: اما در حرکت بزرگ مردم ایران در سال ۵۷ که منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شد هر سه عامل ایمان، حضور مردم و اطاعت از رهبری در کنار هم قرار گرفتند و باعث پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: وحدت مردم، بیعت ملت با رهبری و ایمان مردم سه حلقه ی موفقیت و وحدت  ملت و کشور است که نباید تحت هیچ شرایطی بین آنها جدایی حاصل شود.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه اگر از توطئه ها و پیچ های خطرناک دشمنان این انقلاب و کشور و ملت،  تا کنون با موفقیت و سربلندی عبور کرده ایم بعلت رعایت این سه محور اساسی بوده است افزود: همه مسئولان باید تلاش کنند تا مردم با رضایتمندی و اشتیاق همچون گذشته در تمام صحنه های انقلاب در صحنه باشند.

سیدرضا سلامتی در قسمت دیگر از سخنان خود اظهار داشت: تمام دولت های گذشته انقلاب اسلامی در طول مسئولیت خود آنچه در توان داشته اند برای خدمت به مردم و کاهش محرومیت ها و کمبودها به کار گرفته اند اما این ملت مستحق و شایسته خدمت بیشتری هستند.

دولت تدبیر و امید ز همان ابتدا با چالش های اساسی و نگران کننده روبرو بود.

سلامتی بیان داشت: دولت تدبیر و امید دکتر روحانی درسال ۹۲ در شرایطی  با رای اکثریت شما ملت ایران انتخاب شد که از همان ابتدا با چالش های اساسی و نگران کننده روبرو بود.

وی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی بزرگترین چالش کشور اعمال قراردادهای بود که به صورت چالشی، ظالمانه و به واسطه یک سری دلایل واهی به کشور و ملت ایران تحریم شده بود، هر چند این تحریم ها باعث شد ملت ایران مقاوم تر و به جهان نشان دهد که  زیر بار زور نمی رود اما باید پذیرفت کشور را فلج و باعث بروز مشکلاتی در روند توسعه و پیشرفت کشور شده بود.

معاون فرماندار نهاوند گفت: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی مدون و اصولی و حمایت های مقام معظم رهبری،  استقامت و وحدت شما ملت بزرگ ایران دشمنان انقلاب اسلامی موفق شد  ضمن تسلیم کردن دشمنان  در برابر حق مسلم ایران و برداشتن تمامی تحریم ها ظالمانه به دشمنان نشان داد که نمی توانند تمامی پیچ و مهرهای سانتریفیوژ های تاسیسات و سایت های هسته ای ایران را باز کنند

سیدرضا سلامتی افزود: برجام به فرجام رسید و این بزرگترین وعده دولت روحانی به ملت ایران بود که محقق شد هر چند کار اصلی خدمت به مردم و توسعه کشوربا توافق برجام  تازه شروع شده است.

سلامتی بیان داشت: دکتر روحانی  دولت را در شرایطی تحویل گرفت که نه تنها رشد اقتصادی وجود نداشت بلکه کشور با رشد اقتصادی منفی ۳ درصد و تورم بالای ۴۸ درصدی شرایط سختی را تجربه می کرد، اما امروز به لطف خدا و حمایت مقام معظم رهبری و مردم نه تنها رشد اقتصادی منفی در کشور وجود ندارد بلکه رشد اقتصادی به مثبت ۴ درصد رسیده است و تورم هم در مرز ۱۳ درصد کنترل شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور که سالهای سال جز منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است گفت: اکنون یک بیمار روستایی ۵ درصد و یک بیمار شهری ۱۰ درصد هزینه های درمان خود را پرداخت می کند که کاملا فرمایش مقام معظم رهبری در اینکه کاری کنیم که بیمار فقط دغدغه بیماری خود را داشته باشد نه پرداخت هزینه های بیماری محقق شده است.

معاون فرماندار نهاوند در پایان با اشاره ساخت کارخانه بنیاد بتن در شهرستان نهاوند توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۰۰ نفر در فاز اول در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار گفت: این پروژه در سفر رئیس جمهور به استان همدان کلنگ زنی شد و در ۱۰ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش