جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2686

صدای نهاوند:

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با گلایه‌مندی از برخی اقدامات برای تفرقه اندازی و دو قطبی نشان دادن استان گفت: آیت الله محمدی در استان از هیچ یک از کاندیداها حمایت نمی‌کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام ناصر نقوی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با تشریح ویژگی های انقلاب اسلامی اظهار کرد: نگاه به حکومت اسلامی اگر صرفا مادی باشد و به  تغییر و تحول  روحی انسان‌ها نوجه نشود در حق حکومت اسلامی ظلم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ حاشیه‌ای نمی تواند حکومت اسلامی را از مسیر خود خارج سازد افزود: از نگاه امام خمینی (ره) حکومت اسلامی در این زمان بسیار ویژه بوده به‌گونه‌ای که انسان به یقین می‌رسد که حکومت اسلامی سلسله اعتقادات ناب شیعی است که هیچ حاشیه ای نمی تواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

حجت الاسلام نقوی با تشریح گفتمان امام خمینی (ره) در حوزه انقلاب اسلامی ابراز کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ۱۲ بهمن را آغاز دهه‌ای می داند که به تشکیل حکومت الله ختم شده است و مصداقی از حکومت عدل می باشد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان افزود: امام خمینی(ره) به انقلاب اسلامی نگاهی الهی داشته  اعلام می کنند که حکومت اسلامی حکومت مردم و امامت مردم است.

وی هدف از برگزاری جشن های دهه فجر را تغییر نگرش مردم به انقلاب اسلامی دانست و گفت: حکومت اسلامی از جمله اهدافی بوده که تمام انبیا برای تشکیل آن وشهدا نیز برای اعتلای کلمه الله قدم برداشتند.

 نقوی نگاه ما به انقلاب اسلامی را یک نگاه صد درصد دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: در حکومت اسلامی به اندازه ذره‌ای نمی‌شود تخلف کرد چرا که انقلاب اسلامی ادامه قیام سیدالشهدا(ع) است.

وی وجود مشکلات متعدد در کشور را واقعیتی انکار ناپذیر عنوان داشت و گفت: همگی ما قبول داریم و میدانیم که همدان یکی از استانهای پرمشکل در مباحث اقتصادی اعتیاد، بیکاری وغیره در کشور است اما باید توجه داشت که ما در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفته و قرار است مقدمه ساز ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فدا باشد لذا نباید این مشکللات ما را از هدف اصلی دور کند .

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش