سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2689

صدای نهاوند:

امیر رضا یوسفیان که بعنوان شهردار جدید نهاوند توسط شورای شهر انتخاب و معرفی شده است در دوراهی آمدن و یا نیامدن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، اعضا شورای شهر نهاوند در جلسه روز پنج شنبه اول بهمن ماه سال جاری با ۹ رای امیر رضا یوسفیان را بعنوان شهردار جدید نهاوند انتخاب و معرفی کردند اما بعد از گذشت ۲۳ روز شنیده می شود یوسفیان بین دوراهی ماندن و نیامدن قرار گرفته است.

در مورد نیامدن امیر رضا یوسفیان صحبت های مختلفی شنیده می شود، یکی وضعیت شهرداری نهاوند را بعد از استعفای شهردار سابق، علت می داند و دیگری پیشنهاد شورای شهر، شاهین شهر اصفهان را به یوسفیان.

آنچه مشخص است شورای اسلامی شهر چهارم نهاوند چندین بار در انتخاب و مشغول به کار شدن  شهردار مطلوب و منتخب خود با شکست مواجه شده است. در ابتدای آغاز به کار شورای شهر چهارم بود که این شورا علیرضا امامی شهردار موفق ملایر را بعنوان شهردار منتخب خود برگزید اما بنا بر دلایلی امامی نیامد.

بعد از آن  شورای شهر نهاوند به دنبال محمد رضا زارعلی رفت که قرار بود از شهرداری منطقه ۲۲ تهران سکان شهرداری نهاوند را به دست بگیرد اما زارعلی هم بنا بر دلایلی که گفته نشد به نهاوند نیامد.شورای شهر نهاوند که زمان را از دست رفته می دید در اقدامی تامل برانگیز سرانجام شهرداری را انتخاب کرد که حاصل ۲۲ ماه مدیریت وی در نهاوند اختلاف شدید بین اعضا شورای شهر، بدهی چندین میلیاردی شهرداری و چندین پروژه نیمه تمام شهری بود.

بعد از استعفای پرچالش و پر حاشیه و تنش شهردار سابق،  بازهم شورای شهر نهاوند در انتخاب شهردار مورد نظر خود ناکام ماند و بعد از مطرح شدن و صحبت با چند گزینه سرانجام با  امیر رضا یوسفیان شهردار کارآمد و موفق که در کارنامه خود شهردار شهرهای رزن، مریانج، فامنین، منطقه ۲ همدان، دلیجان (استان مرکزی) و قائم‌شهر (استان مازندران) و مدیرعامل کشتارگاه صنعتی همدان و در نهایت شهردار شهر همدان را دارد، بعنوان شهردار جدید نهاوند انتخاب و معرفی کند اما شنیده می شود اینبار هم شورای شهر نهاوند  در انتخاب شهردار مورد نظر خود ناکام بماند.

آنچه مشخص است این روزها وضعیت شهرداری نهاوند خوب نیست و نیاز است هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهردار جدید نهاوند تصمیم گرفته شود، روزها و ماه های آینده شهر نهاوند کارهای عقب مانده و طرح های زیادی دارد که برای حل همه آنها و آماده سازی شهر برای نورزو باید تکلیف شهردار نهاوند مشخص شود هر چند تا کنون هم خیلی زمان از دست رفته است و بودجه شهرداری نهاوند در شرایطی پیشنهاد و مصوب شده است که شهرداری نهاوند هنوز شهردار خود را با گذشت ۵ ماه انتخاب نکرده است.و از اسفند عملا فصل کاری شهرداری ها آغاز می شود.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش