جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2741

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: 

هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و  شورای اسلامی در روند مختلف انتخابات رعایت بی طرفی و امانت داری را انجام بدهند و در سلامت انتخابات در همه مراحل امانت دار مردم باشند.

به گزارش صدای نهاوند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی درجلسه مشترک هیات اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات با کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: هیات اجرایی، هیات نظارت، کاندیدها و همه کسانی که می خواهند رای بدهند باید امانت دار باشند و با امانت داری خود حافظ این نظام باشند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: عمل به وظیفه و تکلیف از موفقیت های دنیا به مراتب بالاتر است و اگر کسی به وظیفه ای که تشخیص داده شده از سوی خدا عمل کند چه به هدف برسد چه نرسد موفق است.

وی همچنین از کاندیداهای انتخاباتی خواست با گفتگو با اعضا ستادهای خود به آنها اعلام کنند که برای انجام وظیفه به عنوان نامزد انتخاباتی آمده اند اگر پیروز شدیم خدا و شکر می کنیم و اگر رای نیاوردیم نگرانی،عصبانیت و بداخلاقی در جامعه ایجاد نکنیم.

امام جمعه نهاوند در پایان با اشاره به اینکه کاندیدهای انتخابات نقش مهمی در حضور حداکثری مردم دارند گفت: شما می توانید در انتخاب فرد اصلح و آرامش جو جامعه در بین مردم مثمر باشید.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش