سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2744

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می توانند معتمدین خود را برای حضور در شعب اخذ رای مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند در جلسه مشترک هیات اجرایی،نظارت و بازرسی با کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیات اجرایی انتخابات از بین ۳۰ معتمد شهر انتخاب شده است و این هیات هر دو انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی را برگزار می کند.

حمیدوند گفت: پیش از برگزاری انتخابات کلاس های آموزشی لازم برای نمایندگان فرماندار ، اعضا شعب ، بازرسان و کاربران رایانه برگزار می شود تا عوامل اجرایی صندوق های رای با اطلاعات و آموزش کافی به برگزاری انتخابات بپردازند.

وی افزود: هیچ یک از ادارات و نهادهای دولتی حق دخالت و حمایت از کاندیداهای انتخاباتی را با وسایل و امکانات دولتی را ندارند و در صورت مشاهده قانونا با آنها برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه تا کنون خوشبختانه تا کنون گزارشی مبنی بر تخریب کاندیدها از سوی یکدیگر  به ستاد انتخابات شهرستان نهاوند ارائه نشده از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها خواست برای حفظ آرامش جامعه و همدلی مردم گام بردارند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی می توانند معتمدین خود را برای حضور در شعب اخذ رای مشخص کنند و معتمدین کاندیداها می تواند به عنوان نماینده نامزدها بر صحت انتخابات نظارت کنند و هرگونه مشکل احتمالی را با نمایندگان فرماندار در میان بگذارند اما در اجرا و برگزاری انتخابات نمی توانند دخالتی در شعب داشته باشند.

حمیدوند در ادامه با اشاره به اینکه قانون برای هر کاندیداهای انتخاباتی یک ستاد در نظر گرفته گفت: دولت و مجموعه ستاد انتخابات جهت کمک به کاندیداها دو ستاد یکی برای برادران ودیگری برای خواهران را در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد:  کاندیداهای انتخابات می توانند ستاد های انتخاباتی خود را برای جلوگیری از هرگونه برخوردی طوری در نظر بگیرند که فاصله مناسبی با سایر ستاد ها داشته باشند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش