جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2749

صدای نهاوند:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: هنرمندان به عنوان ستونهای فرهنگی کشور با توجه به نفوذی که در بین مردم دارند می توانند افکار عمومی و فضای جامعه را برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  محمود مصباح روز دوشنبه در جمع واحدهای فرهنگی و هنری و سینمایی اداره ارشاد نهاوند افزود: از تمامی واحدها فرهنگی و هنری انتظار داریم با توجه به جایگاه شان با حفظ استقلال و بی طرفی تلاش خود را به شیوه های هنری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکار بندند.
وی گفت: زبان هنری متفاوت از سایر زبانهاست و به لحاظ ارسال پیام مخاطب قابل مقایسه با زبانهای دیگر نیست لذا هنرمندان و فعالان فرهنگی با احساس مسئولیتی که نسبت به آینده کشور دارند در این شرایط حساس تلاش خود را برای حضور آحاد مختلف مردم به کار بندند.
وی گفت: دشمن امروز مترصد فرصت است که بداند مردم چه عکس العملی نسبت به انتخابات نشان می دهند.
وی تظهار کرد: اگر مشارکت مردم بالا باشد آنان نیز تسلیم خواست مردم می شوند و در صورتیکه شاهد مشارکت کمتری باشند شروع به توطئه برای زیر سوال بردن پایگاه نظام در بین مردم می نمایند.
مصباح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در عرصه جدید به دنبال تخریب نظام و ایجاد شکاف در جامعه اسلامی است اضافه کرد: بر اساس هدف دشمن برای تخریب فرهنگی نظام اسلامی نقش هنرمندان مهمتر از گذشته و نوع نگاه آنان نیز باید به مقوله هنر متفاوتر از قبل باشد .
وی گفت: هدف همه باید این باشد که مشارکت پرشوری در انتخابات بوجود آید تا بتوان آینده نظام اسلامی و اقتدار کشور را تضمین نمود.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش