سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2752

صدای نهاوند:

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: پس از هفت ساعت تلاش یک کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات نهاوند نجات یافت.

محمد تقی شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند افزود: یک کوهنورد از اهالی روستای رضی آباد به ارتفاعات کوهستان گرین از مسیر سراب گردنه عزیمت کرده و اقدام به چهار ساعت پیاده روی می کند.
وی اضافه کرد: با توجه به شدت برف و سرما ، خستگی و گم کردن مسیر موضوع را به عوامل هلال احمر و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع می دهد.
وی بیان کرد: این کوهنورد آدرسی از محل استقرار و موقعیت خود نداشته و این امر در پیچیده و دشوار شدن عملیات جستجو و نجات تاثیر می گذارد.
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: تیم جستجو و امداد متشکل از نیروهای توانمند و حرفه ای به همراه عوامل پلیس و نیروهای محلی کار جستجو را آغاز کردند.
شهبازی اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و مجهز نبودن نیروهای محلی و عوامل پلیس به وسایل گرمایشی ، تیم امداد و نجات ادامه جستجو را به تنهایی انجام می دهد.
وی گفت: با توجه به اینکه تلفن همراه کوهنورد خاموش شده بود و امکان ارتباط هیچ نوع ارتباطی با وی وجود نداشت همچنین برودت و تاریکی هوا، وسعت منطقه و سخت گذر بودن مسیر امکان یافتن کوهنورد دشوار کرده بود.
وی افزود: پس از هفت ساعت تلاش، با فداکاری تیمهای هلال احمر ، نیمه شب گذشته این کوهنورد از برف و سرما نجات یافت و تحویل خانواده اش شد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش