مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 2755

 صدای نهاوند:

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: این استان بیشترین درصد تایید صلاحیت شدگان داوطلبان دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی را در کشور دارد.

به گزارش صدای نهاوند، محمد ابراهیم الهی تبار افزود: ۲۹۶ داوطلب نمایندگی در دهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان نام نویسی کردند.
وی اضافه کرد: به دنبال بررسی صلاحیت این داوطلبان از سوی هیاتهای اجرایی، شش نفر انصراف داد و صلاحیت چهار نفر تایید نشد.
وی اظهار کرد: پس از بررسی صلاحیت مجموع داوطلبان نمایندگی همدان در هیات نظارت بر انتخابات، ۱۵۵ نفر تایید صلاحیت شدند.
وی با ذکر اینکه صلاحیت ۷۲ نفر از داوطلبان احراز نشد تصریح کرد: هیات های نظارت بر انتخابات صلاحیت ۶۰ داوطلب نمایندگی مجلس را تایید نکردند و همچنین ۹ داوطلب انصراف دادند.
وی بیان کرد: طبق زمانبندی تعیین شده داوطلبان می توانستند از ۲۷ دی ماه به مدت سه روز اعتراض خود را به بررسی صلاحیت ها اعلام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان همدان اضافه کرد: در این مرحله از بررسی صلاحیت ها ۵۱ داوطلب نمایندگی استان همدان تایید صلاحیت شدند با این وجود دو نفر از داوطلبان نمایندگی در حوزه ملایر که پیشتر تایید شده بودند رد صلاحیت شدند.
وی از انصراف سه نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده خبر داد و گفت: در مجموع ۲۰۱ داوطلب نمایندگی در استان همدان تایید صلاحیت شده اند.
الهی تبار گفت: پس از آن دو نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ و ملایر تایید شدند که شمار مجموع داوطلبان تایید شده به ۲۰۳ نفر رسید.
وی با ذکر اینکه این آمار قطعی نیست توضیح داد: برخی از داوطلبان نمایندگی حوزه انتخابیه خود را به سایر استانها تغییر داده یا از استانهای دیگر متمایل به حضور از استان همدان در مجلس هستند.
وی افزود: درخواستهایی در این باره ارائه شده که هنوز قطعی نشده است ولی با نهایی شدن این درخواست بطور حتم شاهد تغییر در شمار داوطلبان نماینده مجلس در استان همدان خواهیم بود.
وی اظهار کرد: شورای نگهبان صلاحیت ۲۰۳ داوطلب نمایندگی در همدان معادل ۶۹ درصد از ثبت نام کنندگان را تایید کرد همچنین صلاحیت ۸۳ نفر تایید نشد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش