- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

واحدی: هر کس ادعای ساخت سد گرین را دارد، “دروغ سیاسی” به مردم می گوید/نهاوند در کار گروهی مشکل دارد

صدای نهاوند:

خداداد واحدی کاندیدای انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند با بیان اینکه احداث سد گرین مشکل فنی و مهندسی دارد و با لابی گری و رایزنی این سد احداث نمی شود گفت: هر کس ادعا کند سد گرین نهاوند را می سازد برای جلب آرا مردم “دروغ سیاسی” گفته است.

خداداد واحدی نامزد انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: طرح مطالعاتی سد گرین نهاوند دارای اشکال و معایب بزرگ و مختلفی است که برای اصلاح آن هزینه زیادی لازم است و من صادقانه به مردم شهرستان نهاوند می گویم نسبت به احداث سد گرین بی خیال باشند.

واحدی گفت: نهاوند در سالهای گذشته دچار بی برنامه گی و فرصت سوزی شده است و طرح های در این شهر انجام شده است مانند مکان فعلی سد گرین که هیچ توجیه و دلیل منطقی برای آن تعریف نشده است ،و این اقدامات باعث عقب افتادگی و عدم رشد و توسعه شهرستان نهاوند شده است.

وی بیان داشت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دو وظیفه اصلی و مهم دارد، یکی قانونگذاری و دومی نظارت بر اجرای قانون، اما متاسفانه در شهر نهاوند بعضی از کاندیداها به مردم دروغ می گویند و از همه چیز حرف می زنند به جز دو وظیفه اصلی نماینده.

این نامزد انتخابات مجلس نهاوند ادامه داد: وقتی نماینده از لحاظ قانونی حق ندارد طرح ارائه دهد و در کار اجرایی دخالت کند، چرا باید برای جلب آرا مردم، دروغ بگوید و از حل مشکل اشتغال، دخالت در کارهای اجرایی، تغییرات مدیریتی و …حرف  و وعده انجام آنها را به مردم بدهد.

خداداد واحدی اظهار داشت: من نمی توانم به مردم شهرم قول دروغ بدهم که مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را حل می کنم، مشکل بیکاری جوانان بعنوان “ام الفساد” مشکلات، جدا از مشکل بیکاری جوانان در سطح کشور نیست، اما صادقانه به مردم نهاوند قول می دهم برای رفع معضل بیکاری جوانان متعهد و توانمند این منطقه، نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهم.

واحدی ادامه داد: نهاوند در بهره گیری از کار گروهی و خرد جمعی مشکل دارد، در نهاوند نمی توان با استفاده از تفکر جمعی و مشورت نخبگان برنامه ریزی کرد، در نهاوند اگر کسی پیشرفت کند، پای آن را می گیرند تا زمین بخورد به همین علت من آمده ام تا با بهره گیری از تجربه و دانش و همکفری مردم نهاوند این گونه مسائل ضد ارزشی و بداخلاقی فرهنگی را در منطقه نهاوند جمع کنم.

وی افزود: من برای نهاوند برنامه مدون و کاملا علمی در حوزه های مختلف نوشته ام و افق توسعه و پیشرفت نهاوند را مشخص کرده ام،  اما نمی دانم چرا مردم، دانشجویان، نخبگان و اهالی فرهنگ و رسانه به جای پرسش و سوالات مهم در مورد برنامه های قانونی و مهم نماینده به مسائلی رجوع می کنند که در شان و منزلت مردم و نماینده نیست.

نامزد انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند با ابراز تاسف از اینکه بعضی ها فکر می کنند دفتر نماینده مانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کمک به اقشار کم درآمد است گفت: اگر مردم قرار است مانند روال گذشته، نماینده خود را انتخاب کنند حرفی نیست اما دیگر مسئول و یا فردی را بعنوان مانع توسعه و پیشرفت نهاوند مقصر قلمداد نکنند.

خداداد واحدی افزود: من کار درست و قانونی و اخلاقی را در انتخابات انجام می دهم و برای گرفتن رای مردم به هیچ وجه حاضر به گفتن دروغ، وعده و فریب مردم نمی شوم، من به دنبال تغییر فرهنگ مردم نهاوند در زمان کوتاه نیستم اما مطمئنم مردم با فرهنگ و با بینش نهاوند در انتخابات امسال با نگرشی نو و آگاهانه انتخابی متفاوت نسبت به دوره های قبل خواهند داشت.

واحدی در پایان گفت: من با ائتلاف دیگران مشکلی ندارم،هر کس می خواهد به نفع دیگری کنار برود مختار است،  من با خیالی راحت وارد این فضا شده ام و حرکتی که آغاز کرده ایم حرکتی درست، صادقانه و اثر گذار است، من به انتخاب مردم شهرم اعتماد دارم.

کانال صدای نهاوند [1]