- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

حجت الاسلام بحیرایی:
آمده ام رویه پلید تنگ نظری، مچ گیری، زیر آب زنی، حسادت و سرک کشیدن به امور خصوصی مردم را در نهاوند پایان دهم

صدای نهاوند:

حجت الاسلام محمد(ساسان) بحیرایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند گفت: آمده ام رویه پلید تنگ نظری، مچ گیری، زیر آب زنی، حسادت و سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم را، در نهاوند پایان دهم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  حجت الاسلام محمد(ساسان) بحیرایی عصر پنج شنبه در جمع بیشمار مردم شهرستان نهاوند در ستاد انتخاباتی خود اظهار داشت: عده ای معدود خفقانی در این شهر ایجاد کرده اند که هیچ کس جرات حرف زدن ندارد، اما مردم شهرستان نهاوند در هفت اسفند با خلق حماسه ۷۰ هزار رایی شیخ ساسان بحیرایی ثابت می کنند، خواهان تغییر در وضع موجود هستند.

بحیرایی گفت: با حمایت مردم، آمده ام تا در حد توانم پایانی دهم بر مشکلات نهاوند، آمده ام تا خط بطلان بکشم بر روی تنگ نظری، حسادت، بخل، کینه و افکار زشت و پلید و شیطانی عده ای که مردم نهاوند از دست آنها خسته شده اند.

وی افزود: اگر کسی بخواهد چوب لای چرخ توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند بگذارد شیخ بحیرایی همراه مردم گردنش را خورد می کند.

نامزد انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند بیان داشت: عده ای که منافع شخصی آنها به خطر افتاده در سطح شهرستان شایعه می کنند، مردم به شیخ رای نمی دهند می دانید چرا؟ چون شیخ بحیرایی روحانی است، فرزند شهید و سرباز ولایت و خادم ملت است، اما مردم متدین و مومن نهاوند در روز ۷ اسفند با آرا قاطع خود ثابت می کنند شهید، انقلاب، روحانیت، ولایت و خادم خود  را همچنان دوست دارند.

حجت الاسلام محمد(ساسان) بحیرایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه در طول خدمت ۳۰ ساله خود فرصت اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر از جوانان متعهد و بیکار نهاوند را فراهم کرده است گفت: نهاوند ۲۰۰ هزار نفری بیش از ۲۵ هزار نفر جوان بیکار دارد. سوال من این است، اگر مسئولان گذشته به اندازه این خادم مردم، فرصت اشتغال برای جوانان فراهم میکردند اکنون ما این همه جوان بیکار داشتیم؟

بحیرایی عنوان کرد: این بار و برای همیشه باید همه مردم نهاوند برای خود تصمیم بگیرند، نهاوند قهرمان و پر افتخار متعلق به نهاوندی هاست، و باید به دست نهاوندی ها آباد و پیشرفت کند.

وی اظهار داشت: بیاید نگذاریم ظالمان و کسانی که جمود فکری دارند برای نهاوند و مردم نهاوند تصمیم بگیرند، نهاوند از هیاهو سیاسی و تفرقه و اختلاف خسته شده است، با این شرایط همه ما وظیفه داریم امید به زندگی را برای خود و آیندگان افزایش دهیم.

حجت الاسلام محمد(ساسان) بحیرایی گفت: چرا تخریب می کنید، مرد هستید بیاید کارنامه و برنامه ارائه دهید، بیاید بگوید برای نجات نهاوند از انحصار عده ای منفعت طلب چه برنامه دارید، شما هر چه بیشتر شیخ بحیرایی را تخریب کنید به نفع مردم است چون آینده روشن مال ماست و آینده شما در نهاوند تاریک است.

بحیرایی ادامه داد: آمده ام دست به دست هم بدهیم مانند سربازی فداکار تا نهاوندی در شان و منزلت تاریخ و تمدن و فرهنگ نهاوند بسازیم، همه مردم طرز تفکرو عقیده من را میدانند، من اهل خیانت به مردم نیستم چون ضامن من خون شهید است.

وی در پایان با اشاره به اینکه من معدل ۱۰ را دوست ندارم و نمی خواهم با رای ۳۰ و ۴۰ هزار نفری به مجلس بروم گفت: من به اعتماد، صداقت و درستی مردم شهر و روستای نهاوند ایمان دارم و مطمئن هستم مردم متحد و برادر شهرستان نهاوند در روز ۷ اسفند با رای ۷۰ هزار نفری به خادم خود، حماسه دیگری در تاریخ پر افتخار نهاوند رقم خواهند زد.

کانال صدای نهاوند [1]