- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین استان همدان:
هدف اصلی دشمن از بوجود آوردن داعش تحت فشار قرار دادن ایران بود

صدای نهاوند:

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین استان همدان گفت: جنگ ما در سوریه و شهید دادن در این راه برای عزت اسلام و مسلمانان است و جوانان ما که اکثرا نسل سوم و چهارم هستند در این جنگ شرکت دارند.

به گزارش خبر نگار صدای نهاوند،  سردار مهدی فرجی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۵۰ شهید روستای دهفول و فهرومند نهاوند افزود: شهدا به خاطر ادای تکلیف و همچنین لبیک به فرمان رهبر به سوریه رفتند و به شهادت رسیدند.
وی گفت: برخی می گویند سوریه و لبنان چه ربطی به ما دارد در حالیکه اگر ما امروز در سوریه که سنگر مقاومت است دفاع نکنیم مجبوریم فردا در مرزهای کشورمان با دشمن بجنگیم.
وی افزود: هدف اصلی دشمن از بوجود آوردن داعش تحت فشار قرار دادن ایران بود اما آنها از ترس تا کنون نتوانسته اند جسارتی به ما داشته باشند .
سردار فرجی به توطئه دیگر دشمن از ایجاد جنگ در سوریه القاء فکر جنگ شیعه و سنی بود در حالیکه الان تعدادی از شهدا و مجروحین سوریه از اهل سنت می باشند لذا دشمن در این تز خود نیز شکست خورده است .
وی گفت: داعش را ۷۰ کشور پشتیبانی می کنند و آنقدر حمایت مالی می شوند که آنان برای از بین نفرات ما از موشکهای ۷۰۰ میلیون تومانی استفاده می نمایند .
وی افزود: هر داعشی دارای هزینه ای روزانه ۴۵ تا ۶۰ دلار می باشد در حالیکه هزینه هر رزمنده ما روزانه یک دلار است و این تفاوت ما با آنان را نشان می دهد .
وی گفت: همانگونه که دولت سوریه در دوران دفاع مقدس و شرایط سخت از ما حمایت کردند امروز ما نیز در شرایطی که آنان نیازمند می باشند ما باید به کمک آنها بشتابیم .
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ شهید والامقام را تقدیم اسلام و امنیت کشور نموده است .

کانال صدای نهاوند [1]