سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2819

صدای نهاوند:

در فاصله ۵ روز تا برگزاری انتخابات  پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فضای شهرستان نهاوند کاملا سیاسی و انتخاباتی شده است.البته انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی تلگرام هم بر حساسیت انتخابات ۷ اسفند افزوده است. در زیر مرور میکنیم بر جدیدترین اخبار انتخاباتی سطح شهر نهاوند:

  • پیمان احمدوند یکی از کاندیدای های انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند، روز شنبه با حضور در فرمانداری و ارائه درخواست کتبی رسما از حضور در این انتخابات انصراف داد.
  • رئوف سیفی یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس نهاوند نیز در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند از کناره گیری خود به نفع غلامرضا(توکل) جعفری خبر داد.
  • حبیب قیاسی هم با گذشته سه روز از تبلیغات رسمی و علنی هیچ گونه فعالیت تبلیغاتی انجام نداده است، قیاسی در گفتگو با صدای نهاوند اظهار داشت در روزهای آینده از یکی از کاندیداها اعلام حمایت خواهد کرد.
  • جلسه چهار کاندیدای مجلس نهاوند که دارای یک جریان فکری هستند برای رسیدن به ائتلاف بی نتیجه ماند.در این جلسه یکی از کاندیداها اعلام کرد:  تحت هیچ شرایطی کنار نمی روم، سه کاندیدای دیگر هم نامه ی نوشته و امضا کردند و تصمیم گیری را به شورای استانی محول کردند.اما اعلام نظر شورای استانی وضعیت را بدتر کرد یکی از کاندیداها نسبت به کاندیدای انتخاب شد اعتراض کرد و کاندیدای سوم هم همچنان بلاتکلیف مانده است.
  • انتخابات مجلس نهاوند مانند دوره های گذشته به سمت دو قطبی شدن است، چهار روز دیگر زمان باقی مانده است تا این دوقطب انتخابات فکری به حال آرا شهر نهاوند کنند.
  • در روزهای آینده منتظر اتفاقات و گرایش های جدید سیاسی در سطح شهر نهاوند باشید این اتفاقات ممکن است روند انتخابات نهاوند را کاملا مشخص کند.
  • کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوندی گفت:

    با سلام…مطمعن باشید دو قطبی میشه اما نه مثل دوره گذشته که شور و هیجان داشت…دو قطب امسال هردو از یه طیف هستن…جناب صادقی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مشخص میشه رای مال کیه…نظر شما چیه در رابطه با حدس بنده؟؟؟؟؟؟؟

  2. amin گفت:

    پیروزی قطعی با نماینده اصلاحات جناب آقای دکتر علی سلگی میباشد

  3. مولوی گفت:

    با حضور آقای شهبازی مصلحت اینه که آقای سلگی به نفع ایشون کنار بکشن تا از برنده شدن جناح مخالف جلوگیری بشه .در این صورت آقای شهبازی برنده بلامنازع انتخابات نهاوند میشه انشالله

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش