جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2854

صدای نهاوند:

علیرضا شهبازی کاندیدای احراز صلاحیت شده  انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه روز یکشنبه دوم اسفند در میان استقبال پرشور و کم سابقه هواداران و طرفدران خود، وارد شهرستان نهاوند شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی که پیش از این در مراحل تایید صلاحیت هیات نظارت استان همدان و مرکزی انتخابات مجلس دهم رد و عدم احراز صلاحیت شده بود، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و انتشار اخبار ضد و نقیض در روز یک شنبه دوم اسفند توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت خود را جهت حضور در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند دریافت کرد.

photo_2016-02-22_02-08-07

با انتشار این خبر در سطح شهرستان نهاوند، موج سوم انتخابات در منطقه نهاوند فراگیر شد و عملا انتخاباتی را که به سمت دو قطبی شدن  در حرکت بود به انتخابات سخت و غیر قابل پیش بینی سه قطبی تبدیل کرد.

طرفدران علیرضا شهبازی با شنیده این خبر از ساعت ۱۳ در مقابل دفتر کار وی واقع در میدان امام تجمع کردند و با پخش شیرینی و گفتن تکبیر بازگشت شهبازی به  عرصه انتخابات مجلس را جشن گرفتند.

photo_2016-02-22_02-08-17

هوادران و طرفدران شهبازی ساعت ۱۷:۳۰  مسیر میدان امام -ابوذر و آزادگان -میدان امام را جهت افتتاح ستاد مرکزی آقایان واقع در میدان ابوذر و  ستاد مرکزی خواهران واقع در خیابان آزادگان را راهپیمایی کردند.

علیرضا شهبازی ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در میان استقبال گرم و پرشور هواداران و طرفدران خود که در میدان ۱۵ خرداد تجمع کرده بودند   وارد شهر نهاوند شد.

IMG_4028

 

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش