- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

علیرضا شهبازی در میان استقبال پرشور طرفدران خود، به عرصه انتخابات مجلس نهاوند بازگشت/تصاویر

صدای نهاوند:

علیرضا شهبازی کاندیدای احراز صلاحیت شده  انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه روز یکشنبه دوم اسفند در میان استقبال پرشور و کم سابقه هواداران و طرفدران خود، وارد شهرستان نهاوند شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی که پیش از این در مراحل تایید صلاحیت هیات نظارت استان همدان و مرکزی انتخابات مجلس دهم رد و عدم احراز صلاحیت شده بود، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و انتشار اخبار ضد و نقیض در روز یک شنبه دوم اسفند توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت خود را جهت حضور در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند دریافت کرد.

photo_2016-02-22_02-08-07

با انتشار این خبر در سطح شهرستان نهاوند، موج سوم انتخابات در منطقه نهاوند فراگیر شد و عملا انتخاباتی را که به سمت دو قطبی شدن  در حرکت بود به انتخابات سخت و غیر قابل پیش بینی سه قطبی تبدیل کرد.

طرفدران علیرضا شهبازی با شنیده این خبر از ساعت ۱۳ در مقابل دفتر کار وی واقع در میدان امام تجمع کردند و با پخش شیرینی و گفتن تکبیر بازگشت شهبازی به  عرصه انتخابات مجلس را جشن گرفتند.

photo_2016-02-22_02-08-17

هوادران و طرفدران شهبازی ساعت ۱۷:۳۰  مسیر میدان امام -ابوذر و آزادگان -میدان امام را جهت افتتاح ستاد مرکزی آقایان واقع در میدان ابوذر و  ستاد مرکزی خواهران واقع در خیابان آزادگان را راهپیمایی کردند.

علیرضا شهبازی ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در میان استقبال گرم و پرشور هواداران و طرفدران خود که در میدان ۱۵ خرداد تجمع کرده بودند   وارد شهر نهاوند شد.

IMG_4028

 

کانال صدای نهاوند