سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2874

صدای نهاوند:

علیرضا شهبازی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهاوند گفت: من بارها اعلام کرده ام حاضرم با تمام کاندیداهای  حاضر در انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند،  مناظره حضوری کنم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی عصر روز دوشنبه در اجتماع طرفداران پرشور خود در مقابل ستاد مرکزی واقع در میدان  ابوذر گفت: مردم مومن و مظلوم نهاوند، اینبار می خواهند در نگرشی نو به انتخابات فرزند، مظلوم خویش را حمایت و راهی مجلس کنند.

شهبازی گفت: به فرزند نهاوند رای دهید، که هر جا کار و خدمت کرده است، بعنوان یک نهاوندی برای شهرستان و مردم با فرهنگش افتخار کسب کرده است.

وی ادامه داد: بعد از ۳۶ سال سابقه کار اجرایی و مدیریتی در زمانهای مختلف و فرماندار،  استاندار و مدیر نمونه شدن اینبار هم می خواهم برای مردم نهاوند یک فرماندار نمونه باشم.

نامزد انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند بیان داشت: با همت مردم، فقر، ناامیدی، مشکل بیکاری و عدم توسعه و پیشرفت نهاوند را با یک برنامه مشخص و هدفمند از بین می بریم تا نهاوندی در شان و منزلت تاریخی و فرهنگی مردمانش مهیا کنیم.

علیرضا شهبازی با اشاره به ایجاد مشکلی که از طریق افرادی در نهاوند به وجود آمده  بود اظهار داشت: لکه سیاهی در کارنامه گذشته این فرزند  مظلوم نهاوند وجود ندراد، و این فرزند نهاوند افتخار داد همیشه پاک و حلال زندگی کرده است.اما نمی دانم چرا عده ای در نهاوند دوست داشتند مرا از صحنه انتخابات خارج کنند.

شهبازی ادامه داد: اما با دعای شما مردم نهاوند و درایت شورای نگهبان، این فرزند مظلوم نهاوند به صحنه انتخابات بازگشت، تا شاهد شور و هیجان و رضایتمندی مردم باشد.

وی افزود: من از دردها و مشکلات نهاوند کاملا خبر دارم، از فقر و کمبودها و از عواملی که باعث شده است نهاوند،  از شهرهای کوچک همجوار خود هم جا بماند اما این فرزند نهاوند با همت مردم می خواهد راه توسعه و پیشرفت نهاوند را باز و تا انتها انجام دهم.

کانال صدای نهاوند

IMG_4050

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش