جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2895

صدای نهاوند:

فاطمه قیاسی نامزد انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند گفت:  برای مبارزه با تبعیض های جنسیتی، فقر، فساد، بیکاری،ایجاد فرصتهای برابر و ارتقاءسطح معیشت و سلامت مردم به میدان آمده ام.

فاطمه قیاسی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صدای نهاوند با اشاره به شایعات مطرح شده مبنی بر انصراف و یا کناره گیری از عرصه انتخابات گفت: من مامور به تکلیفم نه مامور به نتیجه  وبر اساس مسئولیتی که نسبت به سرنوشت کشور بخصوص حوزه انتخابیم احساس نموده ام در صحنه خواهم ماند .تعیین کننده نهایی رای مردم است و آنچه را که مردم انتخاب کنند تابع خواهم بود.رای و نظر مردم را با رشوه معاوضه نمی کنم و به نفع هیچ کاندیدای کنار نخواهم رفت.

قیاسی افزود: با حضور در انتخابات قصد دارم در حوزه قانونگذاری و نظارت موثر واقع شوم و مدافع حقوق مردم شریف بخصوص جوانان و زنان غیور اما محروم و مظلوم شهرم باشم.

photo_2016-02-24_10-49-22

وی گفت: هدف من برای حضور در عرصه انتخابات مجلس این است که: در سطح ملی با تدوین قوانین مناسب گره از مشکلات مردم نهاوند بگشایم،  و در سطح محلی با همکاری نخبگان و مسئولان غبار فقر و محرومیت را از رخسار این شهر کهن و اسطوره ای بزدایم.

وی ادامه داد: به نظرم اولین گام برای حل مشکلات درک آن است و من هم زنی جوان و معلمم که به خوبی مشکلات زنان، جوانان، دانشجویان، فرهنگیان و همشهریان عزیز برایم ملموس است وبا توکل بر خداوند متعال تمام اهتمام خود را برای حل مشکلات خواهم کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس دهم نهاوند در پاسخ به  این سوال  که وابسته به کدام جریان فکری و سیاسی در کشور هستید اظهار داشت: من مستقل آمده ام و اسیر جریانهای سیاسی نیستم اما مهمترین وظیفه خود را حمایت از مردم و کمک به دولت برای اجرای وعده ها و تحقق سند چشم انداز بیست ساله توسعه کشور بر اساس رهنمود ها و تاکیدات مقام معظم رهبری می دانم.

 

قیاسی افزود: مبارزه با تبعیض های جنسیتی، فقر، فساد، بیکاری،ایجاد فرصتهای برابر و ارتقاءسطح معیشت و سلامت مردم شعار انتخاباتی من در عرصه این انتخابات است.

فاطمه قیاسی، با مدرک دکتری علوم سیاسی جوانترین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند است.

photo_2016-02-24_10-51-30

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش