جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2925

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شرکت در انتخابات، راهی برای افزایش قدرت حاکمیتی در تمام عرصه‌ها است.

سیدرضا  سلامتی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: شرکت در انتخابات را راهی برای افزایش قدرت حاکمیتی در تمام عرصه‌ها دانست و افزود: وقتی مردم در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند نه تنها وحدت و اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند، بلکه به نظام خود در مواجهه با توطئه‌های دشمنان و چالش‌های به وجود آمده، کمک می‌کنند.

“سیدرضا سلامتی” حضور پرشور مردم در انتخابات ۹۴ را بسیار مهم خواند و گفت: تنها عملی که می‌تواند دشمنان را به یاس و ناامیدی بکشاند، همین حضور مردمی و در صحنه بودن است.

وی شرکت در انتخابات را یکی از مهمترین رویدادهای ملی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه پشتیبانی از نظام، ولایت و انقلاب است. اکنون تنها راه پاسداری و دفاع از انقلاب حضور پررنگ در مشارکت‌های سیاسی است و شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه مسئولان نظام است و قدرت مسئولان سیاست خارجی را برای تصمیم‌گیری در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد، بنابراین می‌طلبد ملت ایران بار دیگر آگاهانه‌تر و با بصیرت بیشتر به میدان انتخاب آمده و با اراده ملی خود لرزه بر دل دشمنان این نظام بیندازند.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش