- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

معاون فرماندار نهاوند:
شرکت در انتخابات، راهی برای افزایش قدرت حاکمیتی در تمام عرصه‌ها است

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شرکت در انتخابات، راهی برای افزایش قدرت حاکمیتی در تمام عرصه‌ها است.

سیدرضا  سلامتی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: شرکت در انتخابات را راهی برای افزایش قدرت حاکمیتی در تمام عرصه‌ها دانست و افزود: وقتی مردم در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند نه تنها وحدت و اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند، بلکه به نظام خود در مواجهه با توطئه‌های دشمنان و چالش‌های به وجود آمده، کمک می‌کنند.

“سیدرضا سلامتی” حضور پرشور مردم در انتخابات ۹۴ را بسیار مهم خواند و گفت: تنها عملی که می‌تواند دشمنان را به یاس و ناامیدی بکشاند، همین حضور مردمی و در صحنه بودن است.

وی شرکت در انتخابات را یکی از مهمترین رویدادهای ملی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه پشتیبانی از نظام، ولایت و انقلاب است. اکنون تنها راه پاسداری و دفاع از انقلاب حضور پررنگ در مشارکت‌های سیاسی است و شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه مسئولان نظام است و قدرت مسئولان سیاست خارجی را برای تصمیم‌گیری در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد، بنابراین می‌طلبد ملت ایران بار دیگر آگاهانه‌تر و با بصیرت بیشتر به میدان انتخاب آمده و با اراده ملی خود لرزه بر دل دشمنان این نظام بیندازند.

کانال صدای نهاوند [1]