- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آخرین اخبار انتخاباتی نهاوند/عزیزالله سوری به نفع شهبازی انصراف داد

صدای نهاوند:

در شرایطی که کمتر از ۲۴ ساعت دیگر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  همزمان با سراسر کشور در شهرستان نهاوند برگزار می شود اما همچنان صحنه انتخابات نهاوند در حال تغییر و اخبار متفاوت است.

*عزیزالله سوری یکی دیگر از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی نهاوند با انصراف از حضور در این انتخابات از علیرضا شهبازی اعلام حمایت کرد.سوری گفت: همانند اکثریت مردم نهاوند، شهبازی را کاندیدای اصلح این انتخابات می دانم.

*فرهنگیان که در سالهای پس از انقلاب همواره در مقاطع حساس کشور، حضوری ماندگار و تاثیر گذار در صحنه های مختلف داشته اند خود را آماده حضوری هوشمندانه پای صندوقهای رای کرده اند تا بار دیگر در تعیین سرنوشت خود اثر گذار باشند.

*دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۱۵۲ داوطلب در استان همدان برای تکیه زدن به ۹ کرسی مجلس در همدان رقابت می کنند. وی بیان کرد: بر این اساس ۴۲ داوطلب در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۴۲ داوطلب در ملایر ، ۲۴ داوطلب در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ رقابت می کنند.
وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه نهاوند ۱۳ داوطلب، رزن ۱۳ داوطلب، تویسرکان ۹ داوطلب و اسدآباد هشت داوطلب نمایندگی برای ورود به بهارستان رقابت می کنند.

*جمعی از ملی پوشان و قهرمانان ورشی نهاوند در رشته های مختلف ورزشی در آستانه فرا رسیدن هفتم اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی خواستار حضور آحاد مردم در پای صندوقهای رای شدند.

*دبیر ستاد انتخابات استان همدان از پیش بینی یک شعبه اخذ رای برای اقلیت های دینی در همدان خبر داد.وی گفت:استان همدان با یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک میلیون و ۴۴۱ هزار ۹۷۶ واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد ۶۵ هزار نفر رای اولی هستند.  

*استاندار همدان در پیامی مردم استان را به مشارکت در انتخابات پیش‌رو و فراهم کردن شرایط پایداری ملت ایران با سرمایه‌گذاری عظیم ملت در انتخابات، دعوت کرد.      

کانال صدای نهاوند [1]