سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2943

صدای نهاوند:

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ خبرنگار و عکاس در سطح استان اخبار انتخابات را پوشش می‎دهند گفت: جلب مشارکت حداکثری و ثبت و ضبط حماسه حضور در اولویت پوشش خبری قرار دارد.

احسان شهابی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رویکردهای اصلی و محوری این کمیته زمینه‎سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا حماسه دیگری خلق شود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی بیش از ۱۰۰ طرح تبلیغاتی در رابطه با انتخابات تدوین و اجرا شد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: در این راستا فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط دستگاه‎های اجرایی استان با هدف ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری انجام شده است.

وی از تشکیل اتاق و میز خبر برای خبرنگاران ستاد انتخابات استان در محل استانداری همدان خبر داد و گفت: به منظور پوشش گسترده اخبار انتخاباتی بیش از ۲۰۰ خبرنگار در سطح استان همدان حماسه حضور مردم را ثبت و ضبط می‌کنند.

شهابی عنوان کرد: برای خبرنگاران کارت ویژه تردد در ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها صادر شده است و همچنین تمام امکانات مورد نیاز برای خبرنگاران به منظور تسریع و تسهیل در انتشار خبر در محل ستاد مرکزی انتخابات و فرمانداری شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: ۶۰ خبرنگار و عکاس به همراه ۱۰ نفر از عوامل خبری صدا و سیمای مرکز همدان با استقرار در ستاد مرکزی انتخابات استان حضور مردم در پای صندوق‎های رأی ثبت و ضبط می‌کنند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش