- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

طی مراسمی با حضور مسئولان استان؛ امیر رضا یوسفیان به عنوان شهردار نهاوند معرفی شد/ تصاویر

صدای نهاوند:

طی مراسمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی ضمن تقدیر از شاهین فرجی فر و عباس حسنوند، امیر رضا یوسفیان به عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، صبح سه شنبه ۱۱ اسفند با برگزاری مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار و مسئولان شهری،  پرسنل شهرداری و شهردار ملایر امیر رضا یوسفیان به عنوان شهرادر نهاوند معرفی شد.

IMG_4109

امیر رضا یوسفیان در شرایطی امروز به عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی شد، که شاهین فرجی فر شهردار سابق نهاوند ۲۹ مهرماه   سال جاری از سمت شهرداری نهاوند استعفا داد.

بعد از استعفا فرجی فر، سکان سرپرستی شهردار نهاوند تا انتخاب و معرفی شهردار جدید به عباس حسنوند واگذار شد، تا سرانجام از میان گزینه های متعدد شورای شهر نهاوند، امیر رضا یوسفیان توانست با کسب ۹ رای به عنوان شهردار جدید نهاوند انتخاب و هفته قبل حکم وی از سوی استاندار همدان امضا شد.

معاون عمرانی استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت: مردمی که به فرمان مقام معظم رهبری احساس تکلیف کردند و پای صندوق های رای حاضر شدند، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه و پاینده کردند.

محمودرضا عراقی گفت: یکی از مهمترین ویژگی های بارز و ممتاز جمهوری اسلامی ایران این است که تمام مسئولان حتی مقام معظم رهبری با رای مستقیم و یا غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند و این نشان دهنده جایگاه والای مردم در انقلاب است.

IMG_4104

عراقی ادامه داد: امروز آنچه در این دولت آشکار و مشخص است استفاده از خرد جمعی و عقلانیت است و مردم و مسئولان باید بر محوریت قانون عمل کنند.

وی در ادامه افزود: شهرستان نهاوند، دارای ظرفیت و پتانسیل زیادی در حوزه های مختلف مخصوصا گردشگری است و مسئولان باید با نو آوری و مدیریت مدبرانه از این ظرفیت طبیعی نهاوند نهایت استفاده را ببرند.

معاون عمرانی استاندار همدان عنوان کرد: یوسفیان می تواند با کمک و حمایت مسئولان خصوصا فرماندار شهرستان نهاوند و شورای شهر، شهر نهاوند را متحول کند، وحدت رویه و ارائه برنامه های علمی و حساب شده به شهردار می تواند نهاوند را از بن بست فعلی خارج کند.

IMG_4103

محمودرضا عراقی بیان داشت: مدیریت امروز با گذشته متفاوت است، مدیریت امروز باید همه افراد و مسئولان را به هم وصل کند، اعضا شورای شهر نهاوند همگی متعهد و با دانش هستند و امیدوارم بحث پنج به چهار را حل کنند و در همه موارد به قانون عمل و احترام کنند.

عراقی با اشاره به این موضوع که شرایط خوبی برای کار و خدمت در نهاوند حاصل شده است افزود: من بعید میدانم شهرداری با ویژگی های یوسفیان که در همدان، زنجان، قائمشهر  و چند استان دیگر سابقه کار و مدیریت دارد بتواند برای پیدا شود و امیدوارم با تعامل و همکاری شورای شهر راه توسعه و تغییر مبلمان شهری نهاوند با جدیت بیشتر آغاز شود.

در ادامه این مراسم شهردار سابق نهاوند گفت: با همه توانم در خدمت توسعه شهر بوده و از هیچ فرصتی فروگذار نبوده‌ام ومدت فعالیتم را در نهاوند به عنوان شهردار این کهن شهر به دور از حاشیه خدمت کردم و اگر موفقیتی بوده به دلیل همین دوری و بها ندادن به حاشیه‌ها بوده است.

 شاهین  فرجی از تملک و تخریب ساختمان دخانیات با پیگیری های سنایی و استاندار، تعریض خیابان دوخواهران ،اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی شهرداری ، راه اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری نهاوند که در حال حاضر ترم چهارم آن در حال گذار است، ساماندهی مبلمان شهری و ساماندهی ورودی های شهر از کرمانشاه و آورزمان بعنوان مهمترین اقدامات مدت زمان مسئولیت خود در نهاوند نام برد.

IMG_4127

عباس حسنوند سرپرست سابق شهرداری نهاوند نیز در ادامه این مراسم گفت: در این مدت کم  به همراه تمام پرسنل و کارکنان شهرداری تمام سعی و تلاش خود را برای رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری انجام داده ام.

حسنوند اظهار داشت: شهرداران بایستی با مدیریت منابع حداکثر بهره وری از حداقل امکانات داشته باشند و بتوانند در هزینه های جاری صرفه جویی نمایند.

وی در پایان با ارایه گزارش عملکرد خود از جمله عقب نشینی حاشیه میدان علیمرادیان وکلنگ زنی میدان مرکزی، ادامه عملیات اجرایی طرح های نیمه تمام، لکه گیری آسفالت سر معابر و برگزاری کارهای فرهنگی و مراسم های ملی مذهبی را نام برد.

در پایان این مراسم امیررضا یوسفیان به عنوان شهردار شهر نهاوند معرفی و از  زحمات و تلاش های شاهین فرجی فر شهردار سابق و عباس حسنوند سرپرست سابق شهرداری نهاوند تجلیل بعمل آمد.

IMG_4123

کانال صدای نهاوند [1]