- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

علیرضا شهبازی از مردم شهرستان نهاوند تشکر کرد

صدای نهاوند:

کاندیدای انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند، با انتشار بیانیه‌ای از مردم  مومن و انقلابی و متعهد شهرستان نهاوند و رای‌دهندگان تشکر کرد.

به گزارش صدای نهاوند، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هل تربصون بنا الا احدی الحسنیین
بگو آیا بجز یکی از دو سرنوشت نیک برای ما، انتظار چیز دیگری دارید؟!
(آیه ۵٢ سوره توبه)

خـداوندا همه چیز تویی و غیر از تو همه هیچ
تــو عــزیـزی و غیـر از تــو همـه ذلیــل

مردم شریف و آگاه شهرستان نهاوند

همشهریان زیرک و دانا، انقلاب اسلامی و انتخابات برآمده از آن ثمره‌ی مجاهدت‌های شهیدان والا مقام با رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) است. انتخابات پرشکوهی که در ۷اسفند ۹۴ برگزار شد، تحکیم پایه‌ی مردم سالاری دینی و اوج قدرت صاحبان اصلی نظام برای رقم زدن سرنوشت قانون گذاری و وکالت مجلس بود.
حضور دیر هنگام فرزندتان در صحنه رقابت مجلس با وجود فرصت اندک تبلیغاتی، و بر خلاف خواست و اراده‌هایی که خود بهتر از آن آگاهید؛ موجی از اقبال و اخلاص برای نجات نهاوند از عقب ماندگی‌های تاریخی و تفرقه و تشتت ایجاد کرد.
حاصل این موج در کمتر از ۵۰ساعت، ۲۶هزار رأی پر از اخلاص و آگاهی بود که تا زنده‌ام به کیفیت و کمیت آن خواهم بالید. از شکوه حضورتان که برای پیشرفت و آبادانی شهرستان باستانی اما مظلوم نهاوند متحد شدید، صمیمانه سپاسگزارم. با استعانت از درگاه حضرت خداوندی، شکرگزار محبت‌های خالصانه و بی شائبه تک تک زن ومرد، پیر و جوان، روستایی و شهری هستم و از همه شما می‌خواهم مرا در سنگر‌های همراهی و خدمتگزاری به این آب و خاک سرافراز در کنار خود پذیرا باشید.
در پایان خاضعانه از همگان در‌خواست می‌کنم وحدت و انسجام خود را برای نیل به آینده‌ی روشن شهرستان طبیعت و تمدنمان حفظ نمائید.

علیرضا شهبازی خادم همیشگی همه نهاوندی‌ها

کانال صدای نهاوند [1]