مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3047

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند گفت: مدیریت شهری بدون استفاده از مشارکت اجتماعی امکان پذیر نیست.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با بیان اینکه در بحث مدیریت شهری به تعریف مدل جدیدی نیاز است ، از مدل مشارکت اجتماعی نام برد چرا که به گفته وی مردم صاحبان اصلی و سهامداران و مخاطبان اصلی این حوزه هستند.

یوسفیان با تاکید بر اینکه تلاش دارد حسن اعتماد استاندار و معاونت عمرانی و نیز شورای شهر و مردم نهاوند را با خدمت به توسعه شهر پاسخ دهد گفت: اگر از مردم و مطالبه و دغدغه آنها غافل شویم قطعا به بیراهه رفته ایم.

وی ادامه داد: تجربه مدیریت ۲۵ سال گذشته در شش استان کشور باعث شده است امروز این نوید را به مسئولان و مردم شهرستان نهاوند بدهم، که از این به بعد هر چه در نهاوند اتفاق خواهد افتاد مبارک است.

شهردار نهاوند افزود: تمام برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای تغییر میبلمان شهری و مدیریت شهر نهاوند با حمایت و همراهی و تعامل شورای شهر نهاوند برنامه ریزی و عملیاتی خواهد شد.

امیر رضا یوسفیان ادامه داد: استفاده از خردجمعی و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان تقویت مدیریت شهری را به دنبال دارد، چرا که باعث ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

یوسفیان افزود: با توجه به رشد روزافزون قیمت‌ها مدیریت درست زمان می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده و پروژه‌ها را به مراحل تکمیل نزدیک‌تر کند.

وی گفت: برای اینکه بتوان از شرایط موجود بهره بهتری برد باید از خرد جمعی استفاده کرد.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش