سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3056

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: سرپوش گذاشتن بر روی خطا و اشتباه مسئولان درست نیست و هر مسئولی به جای خدمت به مردم، مرتکب خطا و تکلف شد باید از طریق مجرای قانونی و قضایی پیگیری شود. 

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز سه شنبه ۱۱ اسفند در مراسم معارفه شهردار جدید نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند از شهرستانهای تاریخی ، پر جمعیت و دارای امکانات خدا دادی زیادی است، اما متاسفانه  وجود بافت فرسوده تهدیدی برای این شهر کهن محسوب می شود.

حمیدوند گفت: با توجه به شرایط ویژه نهاوند الحاق مناطق جدیدی مانند گل زرد و رضی آباد به مجموعه شهری، امتیاز محسوب نمی شود و به دلیل ارائه امکانات و خدمات شهری به این مناطق نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

وی افزود: با توجه به تجارب زیاد شهردار جدید در صورتی که همدلی و وحدت رویه بین اعضا شورای شهر با شهردار و مجموعه مسئولان با مردم وجود داشته باشد، می توان به تغییر وضعیت کنونی شهر و مبلمان شهری امیدوار بود.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهر نهاوند دارای مشکلات و معظلات مهمی همچون، سد معبر، ترافیک، بافت فرسوده، عدم نبود مراکز خرید و رفاهی در قسمت های مختلف شهر، خیابان های کم عرض و …است افزود: امیدواریم شهردار جدید را در انجام امور محوله یاری کنیم چرا که هرچقدر وی را حمایت کنیم مایه پیشرفت شهر خواهد شد.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش