مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3084

 صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: مردم در جمعه گذشته با حضور در انتخابات به دشمن اعلام کردند که همواره در همه صحنه ها حضور دارند و نخواهند گذاشت که آنها به اهداف خودشان برسند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان این مطلب در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات علاوه بر ناکام گذاشتن نقشه های دشمنان این پیام را در بر داشت که نهضت اسلامی همچنان تا رسیدن انقلاب به اهدافش ادامه دارد و مردم باید در این زمینه همواره در همه عرصه ها حضوری چشمگیر داشته باشند .
وی گفت: کسانی که در این انتخابات از سوی مردم برگزیده شدند بار مسئولیت سنگینی بر دوششان قرار گرفته که در صورت کوتاهی از وظایف خود دنیا و آخرت آنان را بر باد می دهد.
وی گفت: همه مسئولان اعم از قوای سه گانه و کسانی که بر سر سفره انقلاب نشسته اند با حضور مردم در پای صندوقهای رای مسئولیتشان سنگین تر شده لذا نباید از خدمت به مردم لحظه ای کوتاهی کنند.
وی با بیان اینکه همه کسانی که وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده اند به وظیفه عمل کرده اند افزود: همه کسانی که در این انتخابات پیروز شدند اعم از آنان که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند و کسانی که مورد اعتماد مردم قرار نگرفتند همگی به وظیفه شان اگر با نیت الهی بوده است عمل کرده اند و لذا نباید احساس شکست نمایند .
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه های خود با بیان این مطلب که راه رهایی دنیای بشریت و به ویژه مسلمانها این است که فقط به حاکمیت اسلام تن در دهند اضافه کرد: امروز مسلمانها برای رهایی از این وابستگی هیچ پناهی بجز تن دادن به حاکمیت اسلام ندارند.
خطیب جمعه نهاوند با اشاره به توافق آتش بس در سوریه گفت: اگر چه برخی طرفهای درگیر در سوریه آتش بس را نقض نموده اند اما این آتش بس امیدی را در دل مردم سوریه زنده کرد و باعث شد آنها پس از سالیان متمادی طعم امنیت را بچشند .
وی افزود: در یمن هم ائتلاف آل سعود ، رژیم اسرائیل و آمریکا به دنبال تجزیه این شکور می باشند که البته این نقشه آنها با مقاومت مردمی به هم زده خواهد شد.
مغیثی تروریستی خواندن حزب الله لبنان را نقشه آل سعود خواند و گفت: امروز رژیم آل سعود و اتحادیه عرب در حال خدمت به آمریکا هستند و لذا حزب اله لبنان را گروهی تروریستی اعلام کرده اند .
وی افزود: حزب الله لبنان فخر جهان عرب است زیرا اینان بودند که برای نخستین بار طعم شکست را به رژیم صهیونیستی چشاندند و این غده سرطانی را به وحشت انداختند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش