- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فرماندار نهاوند:
مسئولان نهاوند در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند/خبرنگاران مدیران کم کار را به مردم معرفی کنند

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه بعضی از مسئولان دستگاه های اجرایی در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست مدیران کم کار را به مردم معرفی کنند.

به گزارش صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر شنبه درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند بابیان اینکه مشارکت و حضور مردم در دو رخداد سیاسی کشور همچون ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند مشت محکمی بر دهان کسانی بود که چشم طمع بر این آب‌وخاک داشته‌اند، گفت: راهنمایی و ارائه خدمات، ساماندهی  و نظارت بر نمازخانه‌ها، سفره‌خانه‌های درون‌شهری و بین جاده‌ای و همچنین ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی از حداقل کارهایی است که برای جذب مسافران و گردشگران می‌توان انجام داد.

حمیدوند شهرستان نهاوند را به‌واسطه وجود اماکن تاریخی و طبیعی شهرستانی توریست پذیر خواند و گفت: شهرستان نهاوند مرکز ثقل بین مرکز، غرب و جنوب کشور است لذا وجود این موقعیت‌ها می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای رونق اقتصادی شهرستان به‌واسطه حضور مسافران ایجاد کند و در مرحله بعد فرصتی بسیار مفید برای شناساندن شهرستان به مسافران است.

وی تصریح کرد: عملکرد بسیاری از مسئولان ادارات شهرستان رضایت‌بخش نیست زیرا اگر به وظایف محوله خود توجه کنند، مصادیق ضعف‌ها و کمبودها را مشاهده می‌کنند.

وی بابیان اینکه خبرنگاران باید کمبودهای مدیران را به چالش بکشند و مدیران کم کار را به مردم معرفی کنند، گفت: با کمبودها و ضعف‌های موجود نمی‌توان گردشگران را جذب کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند با انتقاد شدید از کم کاری اداره محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: در مسیر جاده سراب گاماسیاب و در کنار یک چشمه در طبیعت که در مسیر آن چندین سایت پرورش ماهی قرار دارد، با بی تفاوتی مسئولان محیط زیست تبدیل به انبار زباله شده است.

فرماندار نهاوند گفت: رویکرد آینده نهاوند توریست محور به‌وسیله جذب گردشگر است و همه ما به همراه مردم باید در این راستا قدم برداریم تا بسیاری از عقب‌ماندگی‌های موجود در شهرستان جبران شود و حداقل به‌ نقطه ابتدایی برسیم.

کریم حمیدوند ادامه داد: دست فروشان سطح شهر نهاوند به باید صورت قطعی و دائم از معابر و خیابانهای نهاوند جمع آوری شوند تا برای مردم ایجاد مزاحمت نکنند.

وی در ادامه گفت: فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر در شهرستان از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ فروردین‌ماه ادامه دارد.

کانال صدای نهاوند [1]