جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3102

صدای نهاوند:

استاندار همدان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه احیاء ناحیه زاگراس در سال‌جاری تصریح کرد: با تامین اعتبار از سوی استانداری، دشت نهاوند که در حال آسیب است، برای نخستین‌بار طرح بیابان‌زدایی در آن اجرا خواهد شد.

به گزارش صدای نهاوند،  “محمدناصر نیک‌بخت” شنبه ۱۵ اسفند در آئین روز درختکاری استان، افزود: ما حق نداریم منابع طبیعی را که تحویل گرفتیم بدون افزایش، توسعه، حراست و صیانت به نسل آینده تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه زمانی منابع طبیعی را برای بهای اقتصادی آن می‌سنجیدند که درخت چه میزان اقتصادی است و سودآور بوده، در صورتی که امروز اینگونه نیست، تصریح کرد: امروز دانشمندان برجسته دنیا به این نتیجه رسیدند که قیمت اقتصادی درخت با قیمت محیط زیست سالم به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

نیک‌بخت با بیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی دو برنامه بوده که باید از هر برنامه و پروژه‌ای برای مردم و جامعه مهم‌تر باشد، اضافه کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهوری و سیاست‌های نظام، به این نتیجه می‌رسیم که منابع طبیعی و محیط زیست از حالت تزئینی و تشریفاتی خارج شده و به عنوان یکی از ضروریات حیاتی برای جامعه دیده می‌شود.

وی با اشاره به تعهدات استانداری به اداره منابع طبیعی استان در سالجاری، یادآور شد: استانداری همدان قول مساعد خود را در تامین یک میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی پیگیری می‌کند.

نیک‌بخت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه احیاء ناحیه زاگراس در سال‌جاری تصریح کرد: با تامین اعتبار از سوی استانداری، دشت نهاوند که در حال آسیب است، برای نخستین‌بار طرح بیابان‌زدایی در آن اجرا خواهد شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری انتخابات، تصریح کرد: در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، دستگاه‌های امنیتی به شدت تمام برنامه‌ها را برای رسیدن به یک انتخابات سالم متمرکز کردند.

استاندار با بیان اینکه همواره رقابت‌های انتخاباتی دارای مشکلات طبیعی است، افزود: در این انتخابات، جناح‌های سیاسی، احزاب و گروه‌ها به خوبی اخلاق را رعایت کردند و تنها موارد جزئی بی‌اخلاقی برخی از این افراد گزارش شد.

وی تاکید کرد: نتیجه انتخابات و رأی و نظر مردم برای ما محترم بوده و مردم به رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفته و برای حمایت نظام به روی صحنه پرشور انتخابات حاضر شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس باید در ارتباط با تحقق خواسته‌های مردم بوده و با کمترین جنجال و غوغا برگزار شود و نباید به اختلافات دامن زده و با پرخاشگری موجبات رکود و مشغول کردن نمایندگان را فراهم کند.

نیک‌بخت افزود: همچنین مجلس باید در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی، طرح‌های توسعه‌ای و پیشرفتی دولت و بهبود معیشت و اقتصاد مردم گام‌های موثری بردارد.

وی اضافه کرد: مجلس باید تلاش کند با استفاده از پسابرجام که یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید، مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم بوده، شرایط کشور را به وسیله تکنولوژی‌های دنیا تغییر دهد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش