جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3175

صدای نهاوند:

اولین نشست هم اندیشی، نخبگان، معتمدین، اهالی رسانه و سازمانهای مردم نهاد شهر نهاوند با شهردار، با محوریت ارائه راهکار و برنامه برای توسعه و تغییر مبلمان  شهری نهاوند در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، اولین سخنران این جلسه شهردار نهاوند بود، که در سخنان خود چیکده ای از تحقیقات و بررسیهایش در خصوص مشکلات و پتانسلیها نهاوند را برای توسعه ارائه کرد.

یوسفیان در این جلسه گفت: نهاوند در اکثر شاخصهای توسعه وضعیت مناسبی ندارد و توسعه این شهر در گرو شناختپتانسیلهای و ظرفیتهای آن و مشارکت و حضور مردم در عرصه مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: با ورود مردم، نخبگان، معتمدین و دانشجویان در حوزه های مختلف مدیریت شهری کارها به خوبی پیش خواهد رفت وبخش زیادی از مشکلات رفع می گردند.

شهردار نهاوند بیان داشت: تقویت حوزه عمومی فعال با نشاط و سالم برای گفتگو و مباحثه، بسیارضروری است واین حوزه درتمام دنیا ازارزش خاصی برخوردار است حوزه ای که درآن ،انسانها با هم مسائل ومشکلات داخل محدوده جغرافیایی خود را مورد بحث و تبادل نظرقرارمی دهند.

امیر رضا یوسفیان افزود: هدف از تشکیل این جلسه،استفاده ازپیشنهادات وتجربیات اعضای جلسه است واگر کل دغدغه ها را جمع بندی کنیم سه نیاز و ضرورت در سطح این شهر حس می شود:ضرورت تقویت حوزه عمومی، ورود و مشارکت مردم به همه حوزه ها وعرصه ها مدیریت شهری و جمع بندی معایب و آسیب های فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر نهاوند.

یوسفیان از  برگزاری همایش بزرگی با موضوع توسعه پایدارشهری و مشارکت دادن افراد نخبگان درمسائل شهری وحوزه های فرهنگی در سال ۹۵ خبر داد و گفت: مردم باید به حقوق شهروندی خود آگاه و در قبال شهر نیز احساس مسئولیت کنند و در امر توسعه که مفهومی عمیق است باید توسعه فرهنگی مد نظر قرار بگیرد.

در پایان این جلسه نیز هر یک از حاضرا به بیان دیدگاه های خود از وضعیت مشکلات و کمبودهای شهری نهاوند و ارائه راهکار و پیشنهاد برای حل آنها پرداختند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش