مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3189

صدای نهاوند:

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: هر طرح اشتغال‌زایی که قابلیت اجرا و ایجاد اشتغال داشته باشد به صندوق کارآفرین امید استان برای دریافت تسهیلات معرفی میشود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، اسدالله ربانی مهر ظهر چهارشنبه در کارگروه ستاد ساماندهی امور جوانان نهاوند، گفت:

امروز دولت توجه بسیار ویژه‌ای به راه‌اندازی سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها دارد.

وی افزود: شهرستان نهاوند با پشتوانه‌های مردمی که در بحث خیرین سلامت و ازدواج آسان دارد توانسته در سطح استان پیشتاز باشد بنابراین دستگاه‌های ذی‌ربط  نیز باید با توجه به پیشینه موجود شهرستان نهاوند راه‌اندازی سمن ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به جوان بودن اعضای سازمانهای مردم‌نهاد جوانان، اظهار داشت: هر طرح اشتغال‌زایی که قابلیت اجرا و ایجاد اشتغال داشته باشد به صندوق کارآفرین امید استان برای دریافت تسهیلات معرفی میشود.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: تعدادی از سمنهای جوانان در حوزه کارآفرینی فعالیت میکنند و طرحهایی در زمینه اشتغال‌زایی دارند که این طرحها میتواند با حمایت صندوق کارآفرین امید به نتیجه برسد و باعث ایجاد اشتغال شود.

معاون جوانان ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: صندوق کارآفرین امید استان در زمینه اشتغال جوانان فعالیت میکند و مدیر این صندوق برای همکاری با سازمانهای مردمنهاد اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: همدان در حال حاضر از استانهای فعال کشور در حوزه سازمانهای مردم‌نهاد است و باید از این ظرفیت برای توسعه فرهنگی و اجتماعی استان همدان استفاده شود.

ربانی مهر در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد به نوجوانان و جوانان علاقه‌مند در حوزه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در ۱۵ محور به ویژه حوزه کارآفرینی مجوز فعالیت اعطا کند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش